BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Duitser ontdekt dat bruid eigenlijk man is

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Duitser ontdekt dat bruid eigenlijk man is Empty Duitser ontdekt dat bruid eigenlijk man is

    Bericht van Melleke di apr 15, 2008 12:51 pm

    Een Duitse boer beleefde de schrik van zijn leven toen hij tijdens de huwelijksnacht ontdekte dat zijn kersverse bruid in werkelijkheid een man was. De 55-jarige Wolfgang Zober volgde het advies van een vriend en ging op het internet op zoek naar een vrouw.

    "Omdat ik altijd maar werken moet op het veld, heb ik geen tijd om uit te gaan. Een vriend raadde me aan om aan internetdating te doen", vertelt Zober. "Ik was dolblij toen ik Randy Victoria leerde kennen. Ze was even mooi als op haar foto's."

    Zober was onmiddellijk stapel van zijn 38-jarige internetdate. "Ze wist bovendien ook veel over het boerenleven, ze was boerin geweest." Na een knuffel en een kus was de zaak beklonken en het koppel stapte in het huwelijksbootje.

    En toen kwam de huwelijksnacht... "Tijdens onze huwelijksnacht zag ik haar penis en ze vertelde me dat haar echte naam Ralf was. Randy was een man, ik was er kapot van." Zober wil het huwelijk laten annuleren. "Het enige ware wat ze me vertelde was dat ze twee kinderen had, maar zij bleek de vader, en niet de moeder."
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Duitser ontdekt dat bruid eigenlijk man is Empty Re: Duitser ontdekt dat bruid eigenlijk man is

    Bericht van Melleke di apr 15, 2008 12:52 pm

    VInd nogal raar eigenlijk dat hij voordien nooit iets gemerkt heeft , terwijl die kusten ofzo,,

    Bizar

      Het is nu ma apr 29, 2024 7:18 pm