BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Amerikaan deelt vrouw en zelfmoord met hartdonor

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Amerikaan deelt vrouw en zelfmoord met hartdonor Empty Amerikaan deelt vrouw en zelfmoord met hartdonor

    Bericht van Melleke di apr 15, 2008 12:55 pm

    Een Amerikaan die een harttransplantatie onderging en later trouwde met de weduwe van zijn donor, heeft twaalf jaar later op exact dezelfde manier zelfmoord gepleegd als de hartdonor. Dat meldt Fox News.

    Directeur Sonny Graham uit de staat South Carolina kreeg in 1995 een nieuw hart. De donor, de 33-jarige Terry Cottle, had zichzelf met een geweer door de keel geschoten. De 59-jarige Graham was zo blij en dankbaar, dat hij een jaar later contact opnam met Cottle's 28-jarige weduwe Cheryl, waarna hij prompt op haar verliefd werd.

    "Het leek of ik Cheryl al jaren kende", vertelde Graham twee jaar geleden in een kranteninterview. "Toen ik haar voor het eerst zag, kon ik mijn ogen niet van haar afhouden". Het koppel trouwde in 2004.

    Graham pleegde vorige week met een shotgun zelfmoord in zijn tuinhuisje in de staat Georgia, op exact dezelfde manier als zijn hartdonor. Hij werd 69. Cheryl, nu 39, is voor de tweede keer weduwe. Ze heeft vier kinderen van haar eerste man Terry.

      Het is nu ma apr 29, 2024 5:49 pm