BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Paris zoekt beste vriendin via realityshow

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Paris zoekt beste vriendin via realityshow Empty Paris zoekt beste vriendin via realityshow

    Bericht van Melleke di apr 15, 2008 1:00 pm

    Paris zoekt beste vriendin via realityshow 1205616737499


    Paris Hilton moet eenzaam zijn tegenwoordig, want de blonde socialite is op zoek naar een nieuw beste vriendin. Ze hoopt die te vinden via een realityshow, 'Paris Hilton's my new BFF', op MTV. Dat schrijft het magazine People.

    De hotelerfgename, eerder al te zien in verschillende seizoenen van het realityprogramma 'The Simple Life', weet precies waarnaar ze op zoek is. "Ik zoek iemand die ik vertrouw en die me niet in de rug steekt, wat vaak gebeurt in Hollywood", vertelt ze. "Iemand met wie ik plezier kan maken, iemand die mijn zusje zou kunnen zijn."

    De 27-jarige Paris benadrukt wel dat de vriendschap tussen haar en Nicole Richie, haar 'The Simple Life'-collega, niet bedreigd wordt door de zoektocht. "Nicole is mijn beste vriendin, dus zij begrijpt wel wat ik zoek. Ze zit nu thuis met haar baby', aldus Paris.

    Kandidates zullen tijdens de opnames van de show samenwonen en lessen volgen over hoe ze Paris' beste vriendin kunnen worden. De meisjes zullen getest worden op loyaliteit en uithoudingsvermogen. Iedere week moeten ze het opnemen tegen elkaar in een afvalrace, tot nog maar één beste vriendin overblijft. De opnames gaan van start in mei.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Paris zoekt beste vriendin via realityshow Empty Re: Paris zoekt beste vriendin via realityshow

    Bericht van Melleke di apr 15, 2008 1:02 pm

    Je ziet, geld maakt niet gelukkig é, man man wa gaan ze nog allemaal uitvinden van show op tv, kvind da ge al erg laag gevallen moet zijn als je als zogezegde wannabee a friend van Paris te zijn willen mee doen, das toch sowieso al nie voor ECHt een vriendin te worden é, showbizz blink
    avatar
    Gast
    Gast


    Paris zoekt beste vriendin via realityshow Empty Re: Paris zoekt beste vriendin via realityshow

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 2:02 pm

    een draak van een wijf als ik het zo mag zeggen.
    ik snap echt niet wat andere mannen zo hot vinden aan die miss bimbo

    Gesponsorde inhoud


    Paris zoekt beste vriendin via realityshow Empty Re: Paris zoekt beste vriendin via realityshow

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 11, 2024 8:41 am