BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    U2 3D

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    U2 3D Empty U2 3D

    Bericht van Melleke wo apr 23, 2008 3:19 pm

    U2 blijft grenzen verleggen. De Ierse rockband die al 30 jaar de muziekgeschiedenis ingrijpend verandert, brengt een film uit in de bioscoop. Niet zomaar een film, maar een heus rockconcert in 3D. Maak je klaar voor de meest verrassende filmervaring van 2008.

    ‘Een concert in de bios? Hebben die mannen van U2 nog geen pretentie genoeg?’, dachten we. Ons drie jaar geleden in het Koning Boudewijnstadion tot 85 euro per ticket aanrekenen, een reeks anti-Bush boodschappen door de strot rammen en wekenlang voor een ongeziene hype zorgen in ons klein maar muzikaal landje? Schande!

    Maar toch kunnen we onmogelijk boos zijn op Bono & co. Dé rock- en popgroep van de 20ste eeuw (en 21ste eeuw) schreef al enkele keren geschiedenis en niet in het minst tijdens hun flitsende tournees. Hun laatste, Vertigo, die in juni 2005 België aandeed, verschijnt voor de gelegenheid niet eerst op dvd, maar wel in de bioscoopzalen. De reden? Hoeven we er nog te geven? Met meer dan 100 uur footage van hun slotconcerten in Zuid-Afrika, werd zowat alles uit de technische kast gehaald om een hoogkwalitatieve docufilm af te leveren. Het resultaat is ronduit verbluffend en sleept je mee van achter de coulissen tot midden het dolgedraaide publiek. Wie ten voeten uit van U2 wil genieten, weet waarheen. Gegarandeerd anderhalf uur kippenvel en spontaan handengeklap in de zaal. De kijker raakt enkel nog dichter door zelf op het podium met de Ierse knarren te staan. En geef toe, dat zien we toch nog niet direct gebeuren of wel?
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    U2 3D Empty Re: U2 3D

    Bericht van hanne za apr 26, 2008 1:49 pm

    Ik en TryRaptor hebben hem een week of 2 geleden gezien in de bioscoop.
    Die 3D is wel heel speciaal en het leek wel alsof we gewoon in dat concert zelf zaten,
    én op de eerste rij! Razz Toen Bono zijn hand uitstak leek het wel of ie zijn hand naar mij uitreikte sunny

    Ook de muziek beviel me wel (de hoogtepunten werden vooral gespeeld, dus ik kende bijna alle nummerkes)
    en ik had soms wel zin om mee te springen met de rest van 't publiek,
    maar toen kwam het besef dat ik eigenlijk maar in de cinema zat en me beter kon bedwingen, vooraleer ik de zaal mocht verlaten (wegens storend gedrag) lol!
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    U2 3D Empty Re: U2 3D

    Bericht van Melleke za apr 26, 2008 3:12 pm

    haha

    Gesponsorde inhoud


    U2 3D Empty Re: U2 3D

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 7:42 am