BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Britse betrapt moeder met haar vriend en zet foto's op het internet

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Britse betrapt moeder met haar vriend en zet foto's op het internet Empty Britse betrapt moeder met haar vriend en zet foto's op het internet

    Bericht van Melleke za jan 19, 2008 12:58 pm

    Britse betrapt moeder met haar vriend en zet foto's op het internet 1198590090539

    De 22-jarige Shelley Buddington beleefde enkele dagen geleden de nachtmerrie van haar leven. Het meisje betrapte haar vriend in bed... met haar bloedeigen moeder. Woedend nam ze met haar gsm een foto van het halfnaakte duo en zwierde die online op Facebook. De Britse tabloid News of the World (foto) pikte het verhaal op zodat heel de wereld nu kan 'meegenieten' van het overspel.

    Overwacht bezoek
    "Sommigen zullen misschien vinden dat je zo'n foto niet op het net zet. Maar is dit erger dan je vriend te betrappen met je moeder? Ik dacht van niet", stelt Shelley. "Ik wou gewoon laten zien hoe onrespectvol ze waren tegenover mij."

    Shelley ontdekte het bedrog toen ze overwacht op bezoek ging bij haar 43-jarige moeder. Ze liet zichzelf binnen en kreeg meteen argwaan toen ze de Timberlands van haar vriend Andrew netjes op de voetmat zag staan. "Ik had meteen een slecht gevoel, omdat Andrew verondersteld was op zijn werk te zijn."

    Koude handen
    "Ik hoorde muziek op de eerste verdieping, dus sloop stilletjes naar boven. Toen ik de kamer naderde, hoorde ik gegiechel. Ik wist niet meteen wat te doen en hoopte dat ik verkeerd zat. Dat Andrew een boekenrek in de slaapkamer aan het maken was ofzo. Tot ik mijn moeder hoorde kreunen en erover klagen dat zijn handen te koud waren. Toen wist ik voldoende. Waarna ik kalm bleef, mijn gsm pakte en een foto trok."

    Geen vergiffenis
    Volgens het meisje konden haar vriend, met wie ze tien maanden samen was, en haar moeder het altijd al goed vinden. "Hij was een vriendelijke jongen, die altijd bereid was mijn moeder te helpen. Hij kreeg af en toe sms'jes van haar, maar dat waren dan zogezegd klusjes die hij voor mama moest doen."

    Op vergiffenis moet de overspelige Andrew alvast niet rekenen. "Ze zweerden me dat dit de eerste keer was dat ze seks hadden, maar daar geloof ik niks van. Wat een loser is die Andrew. Bovendien was hij niet eens goed in bed. Mijn moeder kan ik misschien nog vergeven, al zal dat wat tijd vergen. Je hebt er maar één he, waar vriendjes komen en gaan."

    "Verleid"
    En moeder Lesley? Die beweert dat de gladde Andrew haar verleidde met wijn en een massage toen zij de afwas deed. "Hij kwam onaangekondigd opdagen", probeert de beschaamde moeder zich te verdedigen. "Van het ene kwam het andere en we belandden in de slaapkamer."

      Het is nu wo mei 15, 2024 11:54 am