BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Fourniret en echtgenote speelden misdaden na

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Fourniret en echtgenote speelden misdaden na Empty Fourniret en echtgenote speelden misdaden na

    Bericht van Melleke do mei 01, 2008 1:12 pm

    CHARLEVILLE-MÉZIÈRES - Monique Olivier, de echtgenote en vermoedelijke medeplichtige van Michel Fourniret, heeft woensdag voor het assisenhof van de Franse Ardennen toegegeven dat ze met haar man in hun seksuele relatie misdaden naspeelde. Olivier nam dan de rol aan van het smekende slachtoffer.Olivier werd langdurig ondervraagd over haar seksleven door meester Gérard Chemla, een advocaat van de burgerlijke partijen, en bekende dat ze 'af en toe' inging op de vraag van haar man om de rol van een jong meisje te spelen.

    '"Hij wilde dat ik deed alsof ik een jong meisje was dat hem vroeg om de liefde met haar te bedrijven', aldus Olivier. 'Hij vroeg dat ik zou zeggen ’alstublieft mijnheer...’ en daarna ’bedankt mijnheer’', voegde ze eraan toe.

    Olivier vroeg herhaaldelijk of ze verplicht was op die vragen te antwoorden. 'Dat brengt mij in verlegenheid. Dat hindert mij om daarover te praten. Het behoort tot mijn privéleven', zei ze. Olivier gaf toe dat ze tijdens die scènes de woorden in de mond nam die de slachtoffers moesten zeggen tegen haar man.

    Bij het begin van de zitting verbaasde de voorzitter van het hof, Gilles Latapie, zich erover dat Monique Olivier op de hoogte was van 'een heel aantal details' over de omstandigheden van de verkrachting van en moord op Mananya Thumpong. Het was zij die in 2004 aan de Belgische onderzoekers de verkrachting en moord van de tiener onthuld had.

    Het was de eerste keer in de zes weken proces dat Olivier details wilde bekendmaken over haar seksleven met Michel Fourniret. Ze had steeds de vragen van de advocaten van de burgerlijke partijen over het onderwerp ontweken met stilzwijgen.

    Michel Fourniret, die sinds de start van het proces op 27 maart weigert te praten over de feiten omdat de rechtszaak niet achter gesloten deuren verloopt, bekende de zeven moorden waarvoor hij terechtstaat. Hij blijft weliswaar de verkrachting van Mananya Thumpong ontkennen.
    avatar
    Gast
    Gast


    Fourniret en echtgenote speelden misdaden na Empty Re: Fourniret en echtgenote speelden misdaden na

    Bericht van Gast do okt 02, 2008 11:27 am

    GEEN KOMMENTAAR

      Het is nu ma apr 29, 2024 12:40 pm