BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    ideale vakantie

    Enquête

    welk soort vakantie kiezen jullie?

    [ 1 ]
    ideale vakantie Bar_left25%ideale vakantie Bar_right [25%] 
    [ 3 ]
    ideale vakantie Bar_left75%ideale vakantie Bar_right [75%] 
    [ 0 ]
    ideale vakantie Bar_left0%ideale vakantie Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    ideale vakantie Bar_left0%ideale vakantie Bar_right [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 4
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    ideale vakantie Empty ideale vakantie

    Bericht van hanne za jun 07, 2008 4:19 pm

    De poll die werd toegevoegd is natuurlijk wel héél algemeen want
    je kunt ook reisbestemmingen nemen die een combinatie is van avontuur en cultuur.

    Welke voorwaarden moet de ideale vakantie zeker hebben
    en welke vind jij totaal overbodig?


    Een citytrip vind ik altijd wel heel leuk maar dan ga ik liever in het voorjaar of najaar, want voor zoiets hoeft het ook niet echt warm te zijn.

    Als ik kies voor een lange reis tijdens de zomermaanden wil ik uiteraard zon DUH sunny een zwembad en zee.
    Niet dat ik telkens een hele dag lig te braden want ik wil ook wel een beetje avontuur en cultuur hebben op vakantie.

    Het meest ideale vind ik een daguitstap tot in de late middag
    om dan erna lekker te relaxen bij het zwembad met een lekker drankje. 's Avonds dan nog es terrasjes doen en genieten van de zwoele avonden.
    Ofwel afwisselend eh: een dagje avontuur, een dagje rust,....

    Voor mij is reizen voor een deel de cultuur, natuur en ook een beetje de gastronomie, maar ook rust en goed weer.

    Ik ken echt mensen die van 's morgens tot 's avonds gans de dag rondlopen om allerlei musea te bezoeken en die even wit terug komen van hun reis, als toen ze vertrokken. Dan zijn ze doodmoe als ze terug thuis komen!

    Zoiets zou me dus absoluut niet liggen! Razz
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    ideale vakantie Empty Re: ideale vakantie

    Bericht van Squally ma jun 09, 2008 2:47 pm

    In hoofdzaak toch wel cultuur. Maar niet téveel. Het moeten niet continu musea en gebouwen zijn, 't moet op 't gemak zijn want het is uiteraard vakantie. Dat in combinatie met op 't gemak wandelen in de natuur. Zon is mooi meegenomen natuurlijk, dan kun je al eens op 't gemak een cocktail drinken op een terrasje.

    Maar absoluut géén sport als ik in verlof ben, bah, da's geen vakantie voor mij. Ik werk al genoeg dat ik dat ik me tijdens m'n weinige verlof ook nog eens moet uitsloven.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    ideale vakantie Empty Re: ideale vakantie

    Bericht van Melleke vr jun 13, 2008 1:08 pm

    Ik kies het eerste al doe ik ook graag sport op reis, alé sport tis nu ook niet dat ik sta te zwoegen in zo een gym van het hotel ofzo, nee nee , zo kraften, kayakken en dergelijke, als het ma met water te zien heeft :) hehe ,,, Nu de laatste x dat ik naar het buitenland ben geweest is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, wij doen meer weekendjes, ardennen en pretparken enzo, is ook heel plezant, en ja we gaan graag de bergen in, zo steil gaan klimmen enzo,
    avatar
    Gast
    Gast


    ideale vakantie Empty IDEALE VAKANTIE

    Bericht van Gast za jun 14, 2008 3:26 pm

    wat mij betreft liefst toch een combinatie.ik hou er het meest van om je vakantie evenwichtig in te delen.je begint met eerst even te ontspannen,te relaxen na een vermoeiende vlucht aan het zwembad en geniet wat van de zon en de dagen daarna trek je het land in,snuif de cultuur op en bezoek enkele bezienswaardigheden,je doet de geplande,de gewenste excursies.
    EN OM JE VAKANTIE AF TE SLUITEN PLAN JE GEWOON NOG WAT DAGEN OM TE GENIETEN VAN DE RUST?DE ZON EN DE HEERLIJKE COCTAILS DIE ZE SERVEREN AAN DE BAR
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    ideale vakantie Empty Re: ideale vakantie

    Bericht van ®Beef-cake ma jul 21, 2008 2:55 pm

    De ideale vakantie duurt maximaal 14 dagen, trek 2 dagen ervan voor de heen- en terugreis, dan blijven er 12 dagen om je lekker te ontstressen en nieuwe ervaringen op te doen. Natuurlijk met hotel van 3 tot 5 sterren. Lekker ontbijtbuffet, heerlijk dineren, alcohol.
    Liefst in een niet te warm oord (max 25°C) en plaatsen waar je niemand je kan verstaan! lolz cheer
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    ideale vakantie Empty Re: ideale vakantie

    Bericht van ®Beef-cake zo sep 28, 2008 11:59 am

    ®Beef-cake schreef:De ideale vakantie duurt maximaal 14 dagen, trek 2 dagen ervan voor de heen- en terugreis, dan blijven er 12 dagen om je lekker te ontstressen en nieuwe ervaringen op te doen. Natuurlijk met hotel van 3 tot 5 sterren. Lekker ontbijtbuffet, heerlijk dineren, alcohol.
    Liefst in een niet te warm oord (max 25°C) en plaatsen waar je niemand je kan verstaan! lolz cheer

    begin maar al te sparen door 50€ per maand opzij te leggen !

    Gesponsorde inhoud


    ideale vakantie Empty Re: ideale vakantie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 4:21 pm