BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    vrijheid bij jongeren?

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    vrijheid bij jongeren? Empty vrijheid bij jongeren?

    Bericht van hanne vr jun 20, 2008 11:50 pm

    In deze topic ga ik 't es hebben over de jongeren van tegenwoordig!
    En neen, niet zozeer over hoe ze zich gedragen (ook al zal 't wel hierdoor beïnvloed zijn) maar wel over de vrijheid die ze hebben.

    In de humo werd daar uitgebreid over gesproken en ik vond dat best wel een interessant artikel:

    Jongeren van vandaag zitten te vaak voor de computer of tv.
    Niet alleen omdat ze echt verwend zijn, maar omdat ouders hun kinderen overbeschermen.
    De tijden dat jongeren zich verzamelden op straat om samen de bossen in te trekken, kampen te bouwen, één zijn met de natuur,...lijken wel uitgestorven.
    Op televisie hoort men de verhalen van Julie&Mellisa, Annick van Uytsel, Natascha Kampusch, Nathalie&Stacy,....dus kan het bijna niet anders of deze aardbol loopt vol van zulke criminelen. Criminelen waar voor we onze kinderen extra beschermen en waardoor we onze kinderen liever thuis houden.

    Wat vind jij ervan? Moeten we deze kinderen echt aan de leiband houden?
    Of loop jij dan ook constant te denken dat er mss achter de hoek wel een kinderdief of verkrachter schuilt?
    avatar
    Gast
    Gast


    vrijheid bij jongeren? Empty Re: vrijheid bij jongeren?

    Bericht van Gast ma jun 23, 2008 6:48 pm

    mijn zoon is nu 8 en mijn dochter word binnen 2 weken 6.de dag dat ze dus gaan vragen of ze buiten mogen gaan spelen met vriendjes komt heel dicht bij en ik moet echt toegeven dat het me bang maakt.ik zal me zeker ongerust maken en wss doodsangsten uitstaan als ze eens niet op tijd thuis zijn.je kan ze echter niet vastbinden,je moet ze los laten,het zijn en blijven kinderen en hoe bedorven deze maatschappij ook kan zijn,je moet ze kind laten zijn

      Het is nu di mei 07, 2024 2:38 am