BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    alleenstaand zijn

    avatar
    Gast
    Gast


    alleenstaand zijn Empty alleenstaand zijn

    Bericht van Gast ma jun 30, 2008 10:34 pm

    het is niet gemakkelijk,alleenstaand zijn,zeker niet met allemaal koppeltjes om je heen.hoewel,als ik over sommige koppeltjes nadenk dan vind ik het nog zo erg niet om vrijgezel te zijn maar toch wringt het soms.ik heb wel juist 4 maand een verhouding gehad met een collega en kan natuurlijk doen en laten wat ik wil,zoals met men buurmeisje(ja,hier ben ik weer) maar ik mis toch wel iemand die er voor me is,iemand die van me houd,iemand waar ik gelukkig mee ben en iemand die me niet beliegt en die geen relatie begint om de verkeerde redenen.op ieder potje past een dekseltje maar ik denk dat mijn dekseltje wel heel ver weg is.en toch ga ik ook niet op zoek,ik heb zoiets van,het moet maar op me af komen.wil ik dan wel echt me binden,wil ik dan gewoon niet blijven flirten en gewoon nemen wat ik kan?ik weet het niet.wat ik wel weet is dat ik het wel echt mis om verliefd te zijn en dat er iemand echt verliefd op mij is
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van Melleke di jul 01, 2008 9:41 pm

    Da komt wel manneke, uw dekseltje zit mss nu op dit moment op een verkeerd potteke ofzo ? ik weet het nie , ma da komt allemaal wel goe
    avatar
    Gast
    Gast


    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van Gast di jul 01, 2008 10:16 pm

    als je het ni weet dan kan je ook ni zeggen dat da allemaal wel goe komt he.
    mss blijf ik wel alleen de rest van men leven,mss vind ik wel nooit iemand.mss wil ik gewoon wel pakken wa ik kan en niks vast beginnen,kweet het zelf ni.
    en mijn dekseltje op een verkeerd potteke?tis te hopen dat je het ni op een bepaald iemand hebt want da dekseltje mag van mij blijve waar het nu zit.opgeruimd sta netjes en kben zeker dat da een wederzijdse gedachte is
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van Melleke wo jul 02, 2008 1:32 am

    Nee nee heb da nie op dat dekseltje zenne, heb het gewoon op het algemeen, nu tkomt wel, geniet wa van uw vrijgezellen leven, tkan opeens poef paf gedaan zijn, twas ook zo met timothy, voor we samen waren, was in totale vrede dak vrijgezel was, ging der eens goe van genieten, zomer was in optocht dus dacht van alle remmen los haha, maja 2 juni zijn de vonken gesprongen é, en was dedeze geen vrijgezel meer tong
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van crazy women wo jul 02, 2008 4:33 pm

    dit dekseltje zit op het perfecte potje
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van Squally wo jul 02, 2008 6:30 pm

    Met de uitdrukking 'het komt allemaal weg goed', daar ben je inderdaad niets mee, ik heb daar ook nog door geweest. Dat is inderdaad zever waar je op dit moment niets aan hebt. Je bent beter om het over een andere boeg te gooien. Trek je er niets van aan, dat is het enige goeie. Heb je een stamcafé? Ga er naartoe, drink pinten. Heb je geen stamcafé? Zoek er dan één, en vlug! Trek op met je maten, have fun dude! Leef alsof elke dag je laatste is. En valt er iets uit de lucht, dan is dat mooi meegenomen. Maar vertrek niet van dat uitgangspunt... en intussentijd... leer misschien andere biersoorten kennen en maak daarvan een hobby om over te kunnen spreken tegen onbekenden (of iets anders, da's gewoon 't geen ikzelf gedaan heb).
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van Squally wo jul 02, 2008 6:31 pm

    en da's enkele jaren geleden... er is toen plots iets uit de lucht gevallen...

    en m'n bierkennis kunnen ze me nu niet meer afnemen Razz
    avatar
    Gast
    Gast


    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van Gast wo jul 02, 2008 6:41 pm

    me late hangen dat doe ik zeker niet.
    ik spreek regelmatig af met vrienden(echte vrienden) om bij hun thuis te komen of om eens weg te gaan.
    vandaag nog gezellig met men kids naar dierentuin geweest sé.
    amuseren,dat doe ik wel zene.en zoals ik al zei,mss wil ik wel geen vast iemand meer en wil ik wel blijve genieten van wat er gewoon op me af komt.
    we zien wel
    avatar
    Gast
    Gast


    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van Gast vr jul 11, 2008 11:53 pm

    kdenk dak nog ni echt toe ben aan een relatie.kheb er eens goe over nagedacht en kben nog ni bereid om met iemand rekening te houden buiten men kids.nu,kzag men buurmeisje wel zitte en er was wel al iets gebeurt maar ze is tenslotte nog maar 19 en ze is nog ni klaar voor direkt 2 kinderen(ben blij dat ze zo eerlijk was om dat toe te geven).op zich is het wel jammer,het gevoel verliefd te zijn is wel zalig maar kwil liever nog profiteren en pakken wat op me afkomt.als ik sommige koppels bezig zie of over sommige koppels nadenk dan heb ik zoiets van,neje,laat mij toch nog maar wa alleen zijn.ik ben best gelukkig zo.kben eigenlijk in lange tijd niet meer zo gelukkig geweest als nu dus er is geen haast bij.en zo hoef ik met niemand rekening te houden en tegen niemand verantwoording af te leggen enz...

    Gesponsorde inhoud


    alleenstaand zijn Empty Re: alleenstaand zijn

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 4:37 am