BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


4 plaatsers

    wie is de grootste gelukzak :o)

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    wie is de grootste gelukzak :o) - Pagina 2 Empty Re: wie is de grootste gelukzak :o)

    Bericht van hanne vr okt 03, 2008 6:26 pm

    Lord Scorpio schreef:
    Stel je voor dat je daar niet aan gedacht had om bij die mensen te gaan zien,
    dan had je gewoon door de stommiteit van een postbode een leuk concert gemist,een leuk,gratis concert dan nog wel


    Idd, het flitste ineens door mijn hoofd. Al leek dat maar een waterkansje maar ge weet maar nooit, dacht ik toen. Gelukkig maar!!!

    Niet dat we daar echt problemen mee hebben want onderling brengen we altijd de post terug. Maar ja, soms kan dat wel es zijn dat je 't daar aan de kant zet en denkt: "morgen of wanneer ik es tijd heb,breng ik die wel"
    Maar in dit geval had 't al te laat kunnen zijn.
    Of waren die vriendelijke mensen op reis ofzo!!!

    Ik zal wel in de loop van volgende week es bellen maar weet niet of dat veel zal uithalen aangezien die andere mensen al zo vaak hebben gebeld.
    Komt er ook bij dat deze ronde blijkbaar altijd aan nieuwe mensen worden gegeven en daardoor ook vaak fouten gebeuren.

    Al ben ik nu toch blij, het had anders kunnen aflopen cheer
    avatar
    Gast
    Gast


    wie is de grootste gelukzak :o) - Pagina 2 Empty Re: wie is de grootste gelukzak :o)

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 10:11 pm

    hanne schreef:
    Lord Scorpio schreef:
    Stel je voor dat je daar niet aan gedacht had om bij die mensen te gaan zien,
    dan had je gewoon door de stommiteit van een postbode een leuk concert gemist,een leuk,gratis concert dan nog wel


    Idd, het flitste ineens door mijn hoofd. Al leek dat maar een waterkansje maar ge weet maar nooit, dacht ik toen. Gelukkig maar!!!

    Niet dat we daar echt problemen mee hebben want onderling brengen we altijd de post terug. Maar ja, soms kan dat wel es zijn dat je 't daar aan de kant zet en denkt: "morgen of wanneer ik es tijd heb,breng ik die wel"
    Maar in dit geval had 't al te laat kunnen zijn.
    Of waren die vriendelijke mensen op reis ofzo!!!

    Ik zal wel in de loop van volgende week es bellen maar weet niet of dat veel zal uithalen aangezien die andere mensen al zo vaak hebben gebeld.
    Komt er ook bij dat deze ronde blijkbaar altijd aan nieuwe mensen worden gegeven en daardoor ook vaak fouten gebeuren.

    Al ben ik nu toch blij, het had anders kunnen aflopen cheer
    Geniet nu maar eerst van het concert
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    wie is de grootste gelukzak :o) - Pagina 2 Empty Re: wie is de grootste gelukzak :o)

    Bericht van hanne wo okt 08, 2008 7:40 pm

    Het is niet moeilijk dat wij nooit winnen, dimi's collega loopt er altijd mee weg blink

    Wat heeft dien nu al niet gewonnen? auto, reizen, vip-arrangementen, een gsm door één wedstrijd te spelen en kort daarna nog es diezelfde gsm met een andere wedstrijd, een huishoudrobot, een microgolfoven,.......

    grrrr de spelbederver scratch
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    wie is de grootste gelukzak :o) - Pagina 2 Empty Re: wie is de grootste gelukzak :o)

    Bericht van ®Beef-cake vr okt 10, 2008 11:57 pm

    seutje schreef:
    lord T schreef:doe ze nu niet nutteloos op he,zet ze desnoods op je spaarboekje cheer lol!

    't zal wel zijn.
    kga ze beleggen
    Merci

    aandelen van Fortis zeker kopen !
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    wie is de grootste gelukzak :o) - Pagina 2 Empty Re: wie is de grootste gelukzak :o)

    Bericht van hanne wo nov 05, 2008 2:06 am

    Ik heb vandaag (in feite gisteren) een brief in de bus gekregen.

    Heb een cadeaubon gewonnen van de 'prik & tik' waarmee je zes flessen water kunt halen.

    ALS DAT GEEN MOOIE PRIJS IS Rolling Eyes
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    wie is de grootste gelukzak :o) - Pagina 2 Empty Re: wie is de grootste gelukzak :o)

    Bericht van hanne za dec 20, 2008 1:27 am

    Ze dachten wellicht dat ik geen mooie glazen had om mijn "gratis water" in te schenken want twee weken geleden, kreeg ik een grote doos aan huis geleverd. Zes kristallen glazen.
    ('t zijn glazen van een bekend brillenmerk en waar tekeningskes ingegrafeerd staan van mensen met een verstandelijke handicap, een soort van goed doel in feite) Soit ik was wel blij met mijn mooie unieke glazen, want je kunt die nergens kopen! tong En alsof dat niet mooi genoeg is dan win ik 12 dagen later (woensdag dus) nog es datzelfde setje. Heb nu 12van die glazen ipv zes. Betwijfel nu toch wel of die glazen echt wel zo uniek zijn lol!

    Ofwel is dat een troostprijs die iedereen wint die aan die wedstrijd deelneemt, ofwel heb ik heel veel chance ofwel is daar ergens een fout gebeurd die in mijn voordeel speelt.

    conclusie: Hanne is er wel happy mee! cheers

    Gesponsorde inhoud


    wie is de grootste gelukzak :o) - Pagina 2 Empty Re: wie is de grootste gelukzak :o)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:49 pm