BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    pijnlijke gebeurtenissen

    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    pijnlijke gebeurtenissen Empty pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van crazy women ma jul 07, 2008 2:08 pm

    Je zult het waarschijnlijk al zelf genoeg hebben meegemaakt.Zo van die momenten dat de wereld precies onder je voeten wegvalt.Dat je zoveel verdriet en pijn hebt door een gebeurtenis.Je zit vol ongeloof en hoopt diep binnenin dat het maar een nachtmerrie is.Ze zeggen dan praat erover dat doet deugd maar sommige mensen zijn geen praters en kroppen alles op.Maar schrijven lukt gemakkelijker daarom dat ik dit hier zet.Zodat er hier een plaatske is om je hart te luchten over de pijn,verdriet,gemis enz geloof me ik ben ook gene prater maar schrijven helpt.
    groetjes en sterkte
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van Melleke ma jul 07, 2008 9:31 pm

    JA schrijven helpt idd, toen een buurjongen 16 jaar geleden is gestorven, ( ik was daar stiekem verliefd op ) Schreef ik toen die overleden was heel veel brieven er naar toe, Toen men grootvader paar jaar later op de zelfde dag van de buurjongen is overleden ben ik ook beginnen schrijven naar hem, de brieven hou ik voor mezelf, maar het kan je idd goed doen om er over te schrijven, Praten helpt ook wel maar ik denk dat je meer je eigen gevoelens kan blootleggen als je derover schrijft ...

    Dikke knuf meid xx
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van crazy women ma jul 07, 2008 11:14 pm

    das waar.verdriet en pijn is echt iets raars kun je totaal niet kontroleren
    xxxxxxxxx
    avatar
    Gast
    Gast


    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 3:48 pm

    juist vernomen dat mijn nicht(mijn lievelingsfamilielid) vrijdag avond een(gelukkig mislukte) poging heeft ondernomen om zich van het leven te benemen.
    ze is al ruime tijd weg van haar man maar woont er nog bij tot ze iets anders heeft.hij maakt het haar heem moeilijk en ze dreigde met zelfmoord.
    dat durf je ni zei die klootzak.mijn nicht nam pillen en drank en begon eraan.
    zei die klootzak:is dat al wa je pakt van pillen? waarop mijn nicht natuurlijk verder ging en uiteindelijk haar bewustzijn verloor.
    die achterlijke heeft haar nar het ziekenhuis gebracht waar ze haar maag direkt hebben leeggepompt.al bij al viel het nog mee,maar die gast die krijg ik te pakken,dat zweer ik,met god als men getuige...........................NIEMAND RAAKT AAN MIJN NICHT,NIEMAND.
    die gast ga krijgen wa hij verdient
    avatar
    Gast
    Gast


    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 11:21 pm

    mijn nicht is 1 dag jonger als ik en raar of niet raar,ze heeft me ontmaagd en ligt me dan ook heel nauw aan het hart.ze is mijn favo familielid en dit nieuws deed me echt pijn.ik was er ondersteboven van
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van crazy women ma aug 11, 2008 1:36 am

    vandaag 11 augustus is de datum dat men oudste zoontje is overleden elk jaar weer die dag elk jaar weer die pijlijke herinnering elk jaar weer de vraag waarom
    en zo zal het elk jaar weer verder blijven verder gaan dag in dag uit weer diezelfde pijn das een pijn die nooit weg gaat die bij mij erger en erger word en niemand die je begrijpt.
    binnen 11 dagen op de 22 is het de dag dat men broertje is heen gegaan 2 pijnlijke gebeurtenissen op 1 maand en dan zegge ze van komaan je moet u er overzetten je moet verder ppffff precies of dat gaat maar zomaar neen integendeel dat gaat gewoon totaal niet.
    ben al blij dak het zo goed mogelijk aan niemand laat merken hoeveel pijn ik heb of hoe ik me voel vanbinnen ze zullen me grotendeels vrolijk zien rondlopen vrolijk vanbuiten maar verdriet pijn en kapot vanbinnen
    ik mis jullie lieverds xxxx
    avatar
    Gast
    Gast


    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 8:20 am

    hoe jij je voelt zal niemand echt weten of begrijpen,alleen mensen die hetzelfde ervaren hebben kunnen dat mss.
    toch moet je een manier zien te vinden dat je helpt ermee om te gaan want je bent jezelf aan het vernietigen.je laat het niet zien,je praat er amper(eigenlijk nooit) over,je kropt je verdriet op.
    je moet u verdriet loslaten,alleen zo kan je jezelf terugvinden en ik weet het,tis weeral gemakkelijk gezegd maar ik meen het wel echt.
    je gaat er zelf aan kapot en je verdriet zal je geluk,je ware geluk altijd in de weg staan.dat weet je zelf beter dan wie ook.
    sterkte rond deze dagen vicky,weet dat ze in je hart verderleven en altijd bij je zijn,waar je ook gaat
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van crazy women ma aug 11, 2008 8:23 pm

    erover praten doet teveel pijn daarom dak da ni doe.
    en kan het niet achter me laten das te moeilijk en ja ik ga eraan kapot
    kan er niks aan doen zelfs het schuldgevoel blijft
    tis ni eerlijk dat het gebeurd.en dan te zien of te horen op het nieuws of in de krant dat mensen hun kindere pijn doen verwaarlozen enzo of soms tot middenacht op straat hange die verdienen geen kindere en daar gebeurd nooit iets mee ik snap niet echt wat ik dan zo verkeerd heb gedaan om hem te moeten afgeven
    en lord scorpio thx voor je steun
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van crazy women ma aug 11, 2008 8:23 pm

    melleke dank je voor je knuffel en het knuffel kaartje deed me echt deugd xxxx
    avatar
    Gast
    Gast


    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 10:41 pm

    crazy women schreef:erover praten doet teveel pijn daarom dak da ni doe.
    en kan het niet achter me laten das te moeilijk en ja ik ga eraan kapot
    kan er niks aan doen zelfs het schuldgevoel blijft
    tis ni eerlijk dat het gebeurd.en dan te zien of te horen op het nieuws of in de krant dat mensen hun kindere pijn doen verwaarlozen enzo of soms tot middenacht op straat hange die verdienen geen kindere en daar gebeurd nooit iets mee ik snap niet echt wat ik dan zo verkeerd heb gedaan om hem te moeten afgeven
    en lord scorpio thx voor je steun
    Men zegt altijd,alles gebeurt met een reden.ik geloof daar niet in.er is veel onrechtvaardigheid in de wereld.niemand verdient wat jij hebt moeten doorstaan.
    het is ook geen wijze van wat je al dan niet verkeerd hebt gedaan.het is gewoon het lot,de dingen des levens en die dingen gebeuren niet altijd even rechtvaardig en daar hebben wij geen vat op.
    ik hoop dat je wat begrijpt wat ik wil zeggen.

    en die steun das graag gedaan,zoals ik al zei,niemand hoort zoiets mee te maken in zijn leven
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van Melleke vr sep 12, 2008 5:18 pm

    crazy women schreef:erover praten doet teveel pijn daarom dak da ni doe.
    en kan het niet achter me laten das te moeilijk en ja ik ga eraan kapot
    kan er niks aan doen zelfs het schuldgevoel blijft
    tis ni eerlijk dat het gebeurd.en dan te zien of te horen op het nieuws of in de krant dat mensen hun kindere pijn doen verwaarlozen enzo of soms tot middenacht op straat hange die verdienen geen kindere en daar gebeurd nooit iets mee ik snap niet echt wat ik dan zo verkeerd heb gedaan om hem te moeten afgeven
    en lord scorpio thx voor je steun


    Een schuldgevoel moet je niet hebben é meid, jij wist niet dat dit ging gebeuren, Er zijn zoveel mensen die kinderen kopen als konijnen maar die der niet eens voor kunnen zorgen, en die zijn dan ook nooit ziek of hebben nooit iets aan de hand, DIkke knuf meid !!! De tijd dat hij er was op deze aarde heeft hij echt een erg goed leven gehad hoor , zeker met jou als een mama

    Gesponsorde inhoud


    pijnlijke gebeurtenissen Empty Re: pijnlijke gebeurtenissen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 12:21 am