BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Kindersterretjes

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Kindersterretjes Empty Kindersterretjes

    Bericht van hanne di jul 29, 2008 12:08 am

    Sylvie Melody, M-Kids, Drew Barrymore,
    Michael Jackson, The Kelly Family,
    The Olsen Twins, ...

    Sommige belandden goed terwijl
    andere zich vergrijpen aan drugs, alcohol,jonge jongetjes én een tal
    van andere verslavingen.
    Kinderen die mss nooit echt kinderen geweest zijn.

    Kindersterretjes. Wie vind jij het meest
    markante kindersterretje én waarom?


    Laatst aangepast door hanne op di jul 29, 2008 12:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
    avatar
    Gast
    Gast


    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Gast di jul 29, 2008 12:13 am

    de meest markante?
    phoe,de olsen twins zijn zeker men favoriete,zeker weten.hen volg ik al sinds full house.het zijn 2 beeldschoone vrouwen geworden hoewel de sporen van hun verslaving wel meer en meer kenbaar waren de laatste jaren.
    van de m-kids heb ik eigenlijk na hun moment de gloire niets meer gehoord
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Squally di jul 29, 2008 10:14 am

    Full House, is dat niet één van de meest melige Amerikaanse series ooit? Niet echt m'n ding.

    By the way, Isabelle A. was indertijd ook een kindersterretje, maar heeft nu een top-cd uitgebracht onder leiding van Alex Callier van Hooverphonic en met nummers geschreven door o.a. Luc De Vos van Gorki en Frank Van der Linden van De Mens.
    Isabelle A. is terug van weggeweest, en nu is het niet meer genant om te zeggen dat ze oké is.
    avatar
    Gast
    Gast


    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Gast di jul 29, 2008 9:15 pm

    melig?full house?kweni,kheb me er dikwijls kapot mee gelachen hoor
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van hanne vr aug 01, 2008 1:17 am

    lord T schreef:
    phoe,de olsen twins zijn zeker men favoriete,zeker weten.hen volg ik al sinds full house.

    You're in big trouble, mister! Razz

    Ik vond Stéphanie Tanner (Jodie Sweetin) eigenlijk nóg leuker vooral met haar legendarische:
    "how rude!" cheers

    Voor de rest kan ik me niet inbeelden of de zusjes Olsen nog zo'n spectaculaire dingen hebben gedaan. Ze hebben wel in films meegedraaid, maar die waren alleen maar saai.

    Isabelle A is idd ook jong begonnen maar nog voor ze begon te zingen deed ze toch ook mee aan schooltelevisie. Toen ik in het derde leerjaar zat, keken we daar naartoe.
    Maar geen flauw idee meer hoe dat programma heette.
    Btw als kind was ik wel grote fan van Isabelleke éh. Razz

    De meest markante vind ik toch wel Michael Jackson. Als je die filmpjes ziet van the jacksons 5 zie je dat hij echt wel talent had om op't podium te staan, te swingen en te zingen. WAUW!
    Spijtig dat er achter dat succes ook veel gruwel bestond en blijkbaar gedwongen werd om dit te doen.

    Zijn glorieperiode "Thriller" is en blijft de max. Ik vind het nog altijd erg dat ik hem nooit es live heb gezien, want dat moet nogal de moeite geweest zijn. Spijtig dat het vanaf de jaren 90 bergaf ging (zowel muzikaal als de rest, want van schattig jongetje tot mooie jonge gast is ie veranderd in een lelijk monster Razz )
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Squally vr aug 01, 2008 9:38 am

    hanne schreef:Isabelle A is idd ook jong begonnen maar nog voor ze begon te zingen deed ze toch ook mee aan schooltelevisie. Toen ik in het derde leerjaar zat, keken we daar naartoe.
    Maar geen flauw idee meer hoe dat programma heette.
    Dat programma heette TV-Tamtam.

    hanne schreef:Ik vind het nog altijd erg dat ik Michael Jackson nooit es live heb gezien, want dat moet nogal de moeite geweest zijn.
    Ik heb nog een optreden van hem gezien in Oostende. Het was oké, maar het was niet super. Er zaten namelijk grote stukken playback in. Hij spreekt ook niet tegen het publiek,'t is echt zijn liedjes met telkens een groteske show errond.
    Hem in het echt zien dansen geeft dan wel weer het waaauw-gevoel Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 10:36 am

    de films waarin de olsson twins meespeelden waren inderdaad niet de moeite maar ik keek er vooral naar omdat ik hen echt knap vond Razz
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Squally di aug 05, 2008 10:50 am

    lord T schreef:de films waarin de olsson twins meespeelden waren inderdaad niet de moeite maar ik keek er vooral naar omdat ik hen echt knap vond Razz
    Heeft er onlangs niet eentje een korte relatie gehad heeft met Lance Armstrong?
    avatar
    Gast
    Gast


    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 10:55 am

    daar heb ik men twijfels over maar je kan gelijk hebben hoor,kga er zeker niet over discussieren.
    sinds hun verval ben ik niet echt meer op de hoogte.
    ik dacht zelfs dat lance terug gewoon samen was met cherryl maar das dan blijkbaar ook verkeerd gedacht van me.
    kmoet dringend eens wa tijd gaan vrijmaken om alles eens wa meer te gaan volgen terug denk ik scratch
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Squally di aug 05, 2008 12:41 pm

    lord T schreef:daar heb ik men twijfels over maar je kan gelijk hebben hoor,kga er zeker niet over discussieren.
    sinds hun verval ben ik niet echt meer op de hoogte.
    ik dacht zelfs dat lance terug gewoon samen was met cherryl maar das dan blijkbaar ook verkeerd gedacht van me.
    kmoet dringend eens wa tijd gaan vrijmaken om alles eens wa meer te gaan volgen terug denk ik scratch
    da's hier een bericht van november vorig jaar:
    Ashley Olson (21) is verliefd op ex-wielrenner Lance Armstrong (36). En hij ook op haar!

    Ashley en Lance werden samen in de Rose Bar van het Gramercy Park Hotel (New York) gezien. Ashley zat bij Lance op de schoot. Ze dronken rode wijn en zaten de hele avond te zoenen. Rond twee uur verlieten ze samen de bar.

    Lance is sinds kort weer vrijgezel. Hij had onlangs nog een relatie met modeontwerpster Tory Burch. Er kwam een einde aan de relatie omdat ze niet in dezelfde stad wonen. Voor Tory had Lance een langdurige relatie met zangeres Sheryl Crow.

    Of de relatie tussen Ashley en Lance zal slagen, moeten we nog even afwachten..
    Of ze uit elkaar zijn vind ik niet, dus ik veronderstel dat ze nog samen zijn.
    avatar
    Gast
    Gast


    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 12:45 pm

    ah zo,ja, moet kunnen he.de snoeper Razz
    toch altijd beetje vreemd 15 jaar verschil op die leeftijd.
    ik kreeg al kommentaar toen ik vorige maand een meisje van 19 kuste

    Gesponsorde inhoud


    Kindersterretjes Empty Re: Kindersterretjes

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 11:37 pm