van nove78 za dec 13, 2008 10:13 am
hallo ik zelf heb ik een groot stuk staan namelijk m'n beide boven armen en m'n rug is ook bijna volledig gedaan (nog bezig om de laatste stukken te doen en dan staat die volledig vol).maar met tshirt en korte broek za je er bijna nieks van zien . ik vin dat dat elk z'n mening is en personelijke keuze . vaak worden er bij grote tattoo's gedacht aan uitschot en krapul; zelf zit ik in een club en je zou eens moeten weten wie er allemaal tattoos heeft van advocaten tot dokters en nog veel meer , en dan spreek ik nie over een ankertje of een roosje ,maar ook over volledige rug stuken .als je dat zelf mooi vindt waarom niet ,maar als je iets laat zetten denk er eerst goed over na ,en sta je er niet 100% achter NIET DOEN DAN want je kan het niet uitgommen . waarom laten er mannen en vrouwen gaatjes in hun oren prikken , toch ook omdat ze dat zelf mooi vinden toch niet omdat jos van recht over de deur , zegt dat ze dat moeten doen .dus elk z'n keuze.En seutje ik ben er toch nog niet op uitgekeken hoor (raar om te zeggen )op de duur hoord het gewoon bij je