BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    avatar
    Gast
    Gast


    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Gast wo aug 06, 2008 10:55 pm

    hebben jou kinderen soms uitspraken waar je soms schrik van krijgt of dat je niet weet wat je ervan moet denken?
    avatar
    Gast
    Gast


    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Gast wo aug 06, 2008 11:00 pm

    paar dagen geleden was ik bij een vriend op zijn camping gaan volleyballen.zijn dochter had zich ontfermd over mijn kids terwijl ik aant spelen was.achteraf krijg ik te horen wat mijn zoon(8jaar)allemaal gezegd had............

    *sebiet pak ik een mes en steek ik in alissia(zijn zus van 6)haar oog
    *later pleeg ik zelfmoord want ik wil vliegen en als je dood bent dan kan je vliegen
    *met een aansteker kan ik heel ons huis in brand steken

    moet ik me nu echt zorgen maken?is mijn kind rijp voor de psychiater?
    ik geef toe,het kind heeft al wat meegemaakt,gehoord en gezien maar zou dat de oorzaak zijn?
    of maak ik me zorgen om niks en is het gewoon kinderpraat als gevolg van iets te veel tv of het teveel aan geweld op tv?
    TryRaptor
    TryRaptor
    ...XxXJUNIORXxX...
    ...XxXJUNIORXxX...


    Man
    Aantal berichten : 173
    Leeftijd : 44
    Woonplaats : Oedelem
    Werkgelegenheid/vrije tijd : 99
    Humeur : 99
    Registration date : 18-03-08

    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van TryRaptor wo aug 06, 2008 11:17 pm

    Voor kinderen vind ik het toch wel straffe uitspraken en ik denk dat je mss best iemand met meer ervaring erover aanspreekt.
    avatar
    Gast
    Gast


    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 12:36 am

    das ook mijn gedacht ja.ik ga het er zeker eens met zijn moeder over hebben.
    hij heeft nu al wel het een en ander meegemaakt maar waar hij zulke uitspraken van haalt dat weet ik echt niet.het zijn geen dingen die hij van mij of zen moeder gehoord heeft.
    mss in combinatie met wat men op tv serveert?
    pppppppppfffffffffffffffffff
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van hanne do aug 07, 2008 6:54 pm

    Beste is da ge nie boos wordt op uw kinderen maar wel eens vragen waar ze dat vandaan halen.
    Kinderen nemen zo snel woorden of zinnen over dat ze eens ergens gehoord hebben, zonder te weten wat het betekent.

    straffen is zinloos aangezien ze meestal zelf niet weten wat ze uitkramen, maar ik zou de feiten ook niet negeren.

    Ze zijn nog jong, dus doe er nu iets aan voor het erger wordt.
    Mss idd es vragen aan mensen die meer affiniteit hebben met kinderen.
    avatar
    Gast
    Gast


    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 7:08 pm

    boos word ik zeker niet.
    ik heb gezegd op een rustige manier dat ik die dingen niet meer wil horen en dat vliegen als je dood bent alleen in films gebeurt en dat je door die andere zaken in het gevang kan raken
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Melleke vr aug 08, 2008 9:07 pm

    Ja zou er toch ook zeker eens met iemand over praten die er wat meer over weet ... voor het erger word en één van zen " fantasieen " in daden overzet ...
    avatar
    Gast
    Gast


    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Gast vr aug 08, 2008 9:10 pm

    heb het al met zen moeder besproken en we zullen in aanzienbare tijd kontakt opnemen met mensen die ons daarbij kunnen helpen.
    christel heeft blijkbaar al zo een adres of telefoonnummer dus das al goed
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Melleke vr aug 08, 2008 9:11 pm

    Ja das heel goed, hoop dat het zal veranderen in de toekomst Big Smile
    avatar
    Gast
    Gast


    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Gast vr aug 08, 2008 9:12 pm

    ik ook,zeker weten want ik maak me zorgen en ik ben er in men gedachten sindsdien echt wel mee bezig

    Gesponsorde inhoud


    vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?) Empty Re: vreemde uitspraken(probleemgeval of niet?)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:03 am