van Squally do aug 07, 2008 10:17 am
lord T schreef:amsterdam schrap ik al meteen.
niet op letten,heeft met voetbal te maken.als hevig supporter van feyenoord kan ik onmogelijk voet zetten in de stad van aartsrivaal ajax.
en paar jaar terug wou men ex vrouw naar amsterdam,heb haar toen gezegd dat ze alleen mocht gaan want ik zet daar gene voet.
Allee, en in Amsterdam heb je nochtans het sex-museum. Dat moét je gewoon eens gezien hebben, en zeker gij
lord T schreef:venetie zou dan toch weer minder zijn dan wat je ervan verwacht maar dat hangt dan weer van mens tot mens af zeker he
Venetië is echt zàààlig. Er zijn geen auto's, geen fietsers, geen mobiletjes, gewoon geen verkeer. Nooit moeten uitkijken om te straat over te steken of niks. Gewoon machtig. En dan heb ik nog niets verteld over de gebouwen en bezienswaardigheden. Het San Marcoplein is de max (wel nogal veel volk, daar moet je aan wennen), de Campanille, de brug der zuchten, Palazzo Ducale, de baziliek, het Ghetto (echt rustgevend daar), het Arsenale. Dan heb je ook nog de diverse theaters die je kan gaan bekijken. En dan heb je natuurlijk ook de hondertallen brugjes en duizenden (jaja, duizenden!) steegjes. Men zegt dat het uitgaansleven daar niet zo denderend is, maar je kan altijd naar het studentenkwartier gaan (Stella Artois-café gevonden!!) of in de binnenstad in The Planet (bruine Leffe én Hoegaarden van 't Vat!). En je kan ook een gondeltochtje doen, maar da's nogal duur (80 euro per persoon overdag, 100 euro 's avonds). Ik heb dat nu wel gedaan, maar een mens gaat nu ook maar 1 keer in z'n leven op huwelijksreis hé.