BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute

daklozen ..

Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX

Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 44
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Registration date : 28-11-07

daklozen .. Empty daklozen ..

Bericht van Melleke vr aug 08, 2008 8:08 pm

Heb het nu vandaag meegemaakt .... dus er staat een man aan de deur en men broer doet open en die man vraagt van mag ik eens bellen naar men vrouw want ik heb een ongeluk tegengekomen, heb met men wagen tegen een paaltje gereden en zou ik eens mogen bellen naar men vrouw ....

Men broer laat die man binnen, die is zo weg als een ei...zat dus, Onverzorgd,, men mama zei na hij weg was dat aan zen broek twee bruine plekken zaten ....( stront wss )

Nu hij komt binnen en we laten hem bellen, die man laat die vrouw aan de telefoon eens praten met men pa want ze moest iets zeggen tegen men papa, tgeen wat ze moest zeggen was, zeg tegen Eddy ( die man dus) dat hij men kloten mag kussen .. en ze was ook aan het lachen omdat hij een ongeluk heeft meegemaakt, ... telefoon ligt dicht en hij blijft zitten,,, zegt men papa tegen hem van kom we gaan eens zien waar je auto staat, int begin heeft die man gezegd van ja de politie is er al geweest, en opeens een 15 min, later wast van de politie moest nog komen,,,, Heeft koffie gekregen en moest er suiker bij hebbe,,

wat het rare was, dat zogezegde ongeluk,is gebeurd twee straten van hier, en uitgerekend hier belde hij om eens te bellen naar zen vrouw ...

Op het einde kwam het uit dat er geen wagen was en het gewoon ws om een tas koffie te hebben en eens te bellen naar zen liefje, die blijkbaar niets meer moet hebben van hem ...

Voor zelfde geld, heeft hij kwade bedoelingen en was het alleen men broer die thuis was ... nuja,

Als zo iemand aan de deur belt, laat je die binnen?? als hij of zij meent een ongeluk te hebben gehad ... en hoe werk je die dan terug buiten als je merkt dat hij gewoon liegt?
    Gast
    Gast

daklozen .. Empty Re: daklozen ..

Bericht van Gast vr aug 08, 2008 8:24 pm

ik laat geen vreemden in men app.
    en als er sprake is van een ongeluk dan wil ik eerst zien wat er gebeurd is want het klopt inderdaad niet dat iemand helemaal om de hoek gaat bellen om hulp.

stel dat er toch iemand binnensukkelt en ik merk dat die persoon liegt dan zal ik die persoon daarvoor aanpakken en vriendelijk vragen om weg te gaan.
    lukt dat niet dan zal die vriendelijkheid vraag per vraag verdwijnen
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX

Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 44
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Registration date : 28-11-07

Bericht van Melleke vr aug 08, 2008 8:34 pm

Ja hij was al binnen en toen wisten we pas dat het om de hoek was, maja we waren met zen zessen binnen hier, en tim zei ook als hij alleen was geweest dat hij die man gewoon een euro zou gegeven hebben om te laten bellen ergens,..
    Gast
    Gast

Bericht van Gast vr aug 08, 2008 8:36 pm

ik zou in jou broer zen geval,moest hij alleen zijn geweest,gewoon men gsm nemen en tegen die man zeggen:kom,we gaan naar de plaats van het ongeluk en dan valt die kerel gelijk door de mand.
    maar ja,voor hetzelfste geld heeft die man ook slechte bedoelingen,dat weet je natuurlijk nooit
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do okt 02, 2008 10:31 am

op het astridplein in antwerpen zit dag in dag uit dezelfste dakloze.
    hij zit daar elke dag te bedelen en is al meerdere malen in het nieuws verschenen.
    paar weken geleden nog als getuige van een steekpartij aan een tramhalte nabij het centraal station.
    deze man is al zo bekend dat hij al een eigen boek heeft en op de boekenbeurs al handtekeningen mag uitdelen.
    deze man krijgt een uitkering en kan door zijn bekendheid genieten van drank,eet en slaapgelegenheid bij verschillende zaken.
    EN NOG ZIT DIE DAAR TE BEDELEN HE.
    mij ga je ni wijsmaken dat die closjaar niks verdient aan zen boek he.er word zelfs al aan een vervolg gedacht.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do nov 14, 2024 9:01 pm