van Gast di maa 11, 2008 11:37 pm
Idd ik kan ook zeggen dat ik mijn echte vrienden op 1 hand kan tellen! Ik heb 2 (close)vriendinnen die ik al héél lang ken en heel veel zie, het zijn ook de meters van mijn dochtertjes. Kathy heeft er 1 van gezien se, Tamara :D.
Tamara heb ik eigenlijk via mijn ventje leren kennen, zo'n 9 jaar geleden, zij is de vriendin van mijn ventje zijne beste maat.
De andere is Amanda, wij hebben elkaar leren kennen in 't 6e leerjaar, maar pas in 't eerste middelbaar zijn we echte vriendinnen geworden, nu zo'n 18 jaar. Enneuh Kathy als ge mij al een speciale noemt wacht dan tot ge haar eens ontmoet, da's pas een specialleke!
Via 't internet heb ik enkele toffe meiden ontmoet, waar we dan samen mee naar zee zijn geweest, da vond ik supertof, zeker om andere mama's te ontmoeten! Ik vind het alleen spijtig dat het groepje zowat uiteen aan 't vallen is, ik hoop echt dat 't nog terug goed komt! Spijtig dat we zover uiteen wonen!
EN met ons Katje binnenkort nog eens naar de cinema se ;) en als ze wa bekomen is van de verhuis naar hun liefdesnestje komen we zeker wel eens piepen zene :wub: