Sex met publiek ... Sta jij daar voor open of liever niet ??
Met of zonder Publiek ..
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 1
Met of zonder Publiek ..
Gast- Gast
- Bericht nummer 2
Re: Met of zonder Publiek ..
hangt er vanaf hoe je dat beziet natuurlijk.
ik ben al eens afgetrokken in een café en heb ook al op openbare plaatsen sex gehad en telkens hadden we wel een paar voorbijgangers.
maar ik weet niet of ik het wel zou kunnen bv in het midden van een bar op een ronddraaiend plateau (wat trouwens echt bestaat) of in het midden van bv een voetbalstadion en dat is dan gewoon omdat ik niet zeker ben of ik wel kan presteren met al die ogen steevast op je gericht.
als het publiek natuurlijk ook deelneemt dan verandert de zaak natuurlijk,dan zou ik het wel kunnen
ik ben al eens afgetrokken in een café en heb ook al op openbare plaatsen sex gehad en telkens hadden we wel een paar voorbijgangers.
maar ik weet niet of ik het wel zou kunnen bv in het midden van een bar op een ronddraaiend plateau (wat trouwens echt bestaat) of in het midden van bv een voetbalstadion en dat is dan gewoon omdat ik niet zeker ben of ik wel kan presteren met al die ogen steevast op je gericht.
als het publiek natuurlijk ook deelneemt dan verandert de zaak natuurlijk,dan zou ik het wel kunnen
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 3
Vroeger kickte ik daar op, sex hebben met iemand wetende dat er iemand aan het gluren was .. Ma das nu over, sex is nog altijd iets intiems met je partner of met wie je het ook aan het doen bent ..
Gast- Gast
- Bericht nummer 4
hmmm,weten dat er 1 iemand gluurt of dat je voorbijgangers kan hebben vind ik wel echt opwindend.
ik masturbeerde vroeger wel eens gewoon smorgens,als het nog donker was buiten in de zetel aan het raam.als ik toen plots iemand zag stopte ik wel even maar ik wist wel dat men het had opgemerkt en later kreeg ik er via via komentaar op ook wat natuurlijk wel normaal is,tenslotte kunnen het ook kinderen zijn die passeerden
ik masturbeerde vroeger wel eens gewoon smorgens,als het nog donker was buiten in de zetel aan het raam.als ik toen plots iemand zag stopte ik wel even maar ik wist wel dat men het had opgemerkt en later kreeg ik er via via komentaar op ook wat natuurlijk wel normaal is,tenslotte kunnen het ook kinderen zijn die passeerden