BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute

2 plaatsers

Homosexualiteit

Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX

Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 44
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Registration date : 28-11-07

Homosexualiteit Empty Homosexualiteit

Bericht van Melleke za aug 09, 2008 2:24 pm

1) Waarom zijn er volgens jou homo's?
    2) Zijn homo's het zwakkere geslacht?
    3) Moeten mensen aangemoedigd worden om homo te zijn?
    4) Wat denk je over homohuwelijken en adoptierecht?
    5) Als je zelf opeens zou ontdekken dat je homoseksueel zou zijn, hoe zou je reageren?
    6) Hoe zou je reageren als een kennis van jou opeens homo blijkt te zijn?
    7) Wat voel je 2 homo's opeens verliefd ziet doen over de straat?
    8) Hoe reageer je als een homo bekent dat die gevoelens voor je heeft?

Homo's betekent homo's en lesbiennes hier.
    Gast
    Gast

Homosexualiteit Empty Re: Homosexualiteit

Bericht van Gast za aug 09, 2008 2:48 pm

1)dat zijn gewoon mannen met ietswat meer vrouwelijkheid in hen
    2)zeker niet
    3)homo zijn word je niet,dat ben je of dat ben je niet.van aanmoedigen is dus geen sprake
    4)iedereen evenveel rechten en plichten,homos zijn ook mensen dus.....
    5)das een vraag die je pas kan beantw als het echt zo is
    6)is me laatst gebeurd en vermits hij weet dak ook ni vies ben van orale sex met een man staat men gsm rood van de smsjes,best wel storend en irritant
    7)het zal me zeker niet choqueren maar ik geef toe dak het leuker vind om 2 vrouwen te zien dan 2 mannen
    8)tja,geflatteerd zeggen dat het nooit iets kan worden
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...

Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Registration date : 20-02-08

Homosexualiteit Empty Re: Homosexualiteit

Bericht van hanne di aug 12, 2008 1:42 pm

Melleke schreef:
    1) Waarom zijn er volgens jou homo's?
    Om diezelfde reden als er chinezen & indianen bestaan, dikke, magere,kleine, grote mensen, ... brengt diversiteit hé.
    Melleke schreef:
    2) Zijn homo's het zwakkere geslacht?
    tuurlijk niet
    Melleke schreef:
    3) Moeten mensen aangemoedigd worden om homo te zijn?
    toch wel, het heeft geen zin om dat te negeren.
    Zo zat ik in school met iemand waarvan ik de enige was, die wist dat hij een vriend heeft (doordat ik hem nog kende van vroeger) maar tegenover de rest van school beweerde hij dat hij een vriendin had, en heeft me dus gevraagd om het zeker aan niemand anders te vertellen. Ik respecteerde dat wel, maar volgens mij is het echt niet evident om zo'n dubbel leven te leiden.

Melleke schreef:
    4) Wat denk je over homohuwelijken en adoptierecht?
    Als ik sommige mensen bezig zie met hun kinderen, dan besef je dat kinderen krijgen geen recht is, maar wel een plicht. Sommige kinderen worden geboren door nalatigheid van de ouders. (moeder die pil is vergeten) terwijl andere mensen dolgraag kinderen willen, maar er geen kunnen krijgen.
    En trouwen, bwa ik zou het niet doen, maar als zij dat willen is dat ook goed voor mij :-)

Melleke schreef:
    5) Als je zelf opeens zou ontdekken dat je homoseksueel zou zijn, hoe zou je reageren?
    awel, ik weet het eigenlijk niet. Ik heb geen problemen met hen, maar ik denk dat het voor mezelf wel anders zou liggen. Toen ik 19 jaar was, kende ik een meisje waarvoor ik nogal zenuwachtig was als ik ze zag. En was ze er niet,
    dan keek ik automatisch rond, want ik moest weten waar ze dan wel was. Als we elkaar aanspraken had ik last van klamme handen enzo. Op een gegeven moment dacht ik wel dat ik verliefd moest zijn. Ben thuisgekomen en heb echt liggen wenen in de zetel. Ik voelde me alleen en straks was het schooljaar om en zou ik haar toch nooit meer zien. Toen het dan eigenlijk zo ver was, leerde ik kort daarop een jongen kennen en was ik haar toch al snel weer vergeten.
    Achteraf denk ik eigenlijk dat ik enorm bang was voor het afscheid, en niet dat ik echt verliefd was. mja ik was toen maar 19 Razz

en ook al beginnen de mensen het meer en meer te aanvaarden, het gegeven vrouw-man is nog altijd té standaard. Als je een man voor de eerste keer ziet, ga je toch al sneller vragen of hij een vriendin heeft?
    je mag dan al uit de kast zijn tegenover je vrienden en familie. Je zult tegenover nieuwe collega's, nieuwe schoolmaten, nieuwe kennissen altijd opnieuw moeten uitleggen hoe de vork in de steel zit.

Melleke schreef:
    6) Hoe zou je reageren als een kennis van jou opeens homo blijkt te zijn?
    mijn exbuurmeisje waar ik vroeger veel mee speelde en die ik al ken sinds mijn negen jaar, heeft zich op 20 jarige leeftijd geout. Ben daar eigenlijk totaal niet van geschrokken, want ik voelde het eigenlijk wel al aankomen.
    Die jongen van mijn klas (een stoere kerel) heeft het mij niet echt persoonlijk gezegd maar heeft een maat van hem, op ons afgestuurd. Daar had ik het niet van verwacht maar ben toch ook niet geschrokken hoor.
    In het middelbaar zat ik met drie jongens in de klas tussen een hoop meisjes, waarvan twee van die kerels een kortstondige relatie met elkaar hadden.
    Die ene was ook vreselijk stoer en had lak aan alle regeltjes, terwijl de andere
    zo'n knuffelbeergehalte had. Best raar eigenlijk. Maar ik verschiet er allesinds niet meer van hoor.

Melleke schreef:
    7) Wat voel je 2 homo's opeens verliefd ziet doen over de straat?
    niets speciaals eigenlijk. Ik zie dat eigenlijk wel vaker. Of dat nu twee vrouwen of twee mannen zijn. Ik vind het noch opwindend noch vreemd of verafschuwend.
    Melleke schreef:
    8) Hoe reageer je als een homo bekent dat die gevoelens voor je heeft?
    Als het een vriendin is, zou ik me nog geflatteerd voelen. Maar als het iemand is die je niet kent (iemand die jou ziet in een discotheek) zou ik het niet leuk vinden. Maar dat geldt ook voor iemand van 't ander geslacht.

Homo's betekent homo's en lesbiennes hier.[/quote]

Het is nu di nov 26, 2024 12:27 pm