wat is jullie favoriete dagblad(of week-of maandblad) en wat drijft jullie om het steevast te kopen en/of te lezen?
4 plaatsers
dag/week/maandblad
Gast- Gast
- Bericht nummer 2
Re: dag/week/maandblad
ik neem elke week het tv-blad.niet dat ik nog zoveel tv kijk maar als ik dan eens wil zien dan weet ik graag wat er op dat moment allemaal is.ik zit niet graag al die zenders af te zappen.
verder lees ik ook elke week flair(jawel mensen,maar let wel,ik koop het niet maar ik lees het wel)en sla ik ook niet gemakkelijk p-magazine over(zelfste als bij flair).
verder zijn voetbal international en voetbalmagazine ook al lang geen onbekende voor me.jaarlijks koop ik ook steevast alle mogelijke competitiegidsen van het voetbal(bel,ned,fra,dui,eng,sch,ita,spa)
verder lees ik ook elke week flair(jawel mensen,maar let wel,ik koop het niet maar ik lees het wel)en sla ik ook niet gemakkelijk p-magazine over(zelfste als bij flair).
verder zijn voetbal international en voetbalmagazine ook al lang geen onbekende voor me.jaarlijks koop ik ook steevast alle mogelijke competitiegidsen van het voetbal(bel,ned,fra,dui,eng,sch,ita,spa)
®Beef-cake- xXx.. Miauwww ..xXx
Aantal berichten : 2031
Leeftijd : 57
Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
Registration date : 21-07-08
- Bericht nummer 3
De Woef, omdat wij een hondje hebben !
Gast- Gast
- Bericht nummer 4
mss ook eens een hart voor dieren nemen dan,daar staan ook interresante dingen in voor je hond
Squally- xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
Aantal berichten : 1189
Leeftijd : 49
Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
Registration date : 24-01-08
- Bericht nummer 5
Humo
Ik ben graag op de hoogte van de nieuwe muziek en ben geïnteresseerd in de muzikanten daarachter. Zij doen goeie interview daarmee. Ook de politieke interviews lees ik graag. Dan hebben ze ook nog goeie reportages, soms over onderwerpen de me boeien, soms ook niet. De tekeningen van Kamagurka, Gmmbah en Jeroom zijn uiteraard ook fantastisch. Ook het televisie-overzicht zit zeer praktisch in elkaar.
Ik ben graag op de hoogte van de nieuwe muziek en ben geïnteresseerd in de muzikanten daarachter. Zij doen goeie interview daarmee. Ook de politieke interviews lees ik graag. Dan hebben ze ook nog goeie reportages, soms over onderwerpen de me boeien, soms ook niet. De tekeningen van Kamagurka, Gmmbah en Jeroom zijn uiteraard ook fantastisch. Ook het televisie-overzicht zit zeer praktisch in elkaar.
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 6
De Flair... De Story, tv famile, de blik , Dag allemaal
Kortom alle roddelblaadjes hihi
Kortom alle roddelblaadjes hihi
- Bericht nummer 8
Men moet toch lectuur hebben é, hihi
Gast- Gast
- Bericht nummer 9
ik moet toegeven dat ik ook wekelijks flair lees of meer gezegd doorblader.
wat mij het meest intresseerd zijn dan de onderwerpen over sex-of liefdeservaringen of de rubriek absoluut man waar de man in de spotlight word gezet
wat mij het meest intresseerd zijn dan de onderwerpen over sex-of liefdeservaringen of de rubriek absoluut man waar de man in de spotlight word gezet
hanne- ...XxXBLABLAAXxX...
Aantal berichten : 411
Leeftijd : 43
Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
Registration date : 20-02-08
- Bericht nummer 10
Ik heb geen tijdschrift waarvan ik elk nieuw nummer steevast ga kopen,
maar de humo lees ik wel graag. Soms staan er echt wel boeiende artikels in en geef toe; 2euro voor een boekje waar je best wel een hele middag mee kunt vullen, is niet zoveel.
Ik koop ze dan gemiddeld een keer in de maand, of als er echt toffe artikels in staan die me interesseren.
De flair daarentegen las ik vroeger wel elke week, maar toen kon je er ook nog in lezen.
Tegenwoordig vullen ze die blaadjes op met véél foto's waardoor je in een halfuur al heel dat tijdschrift doorgebladerd hebt. Ik koop hem wel nog af en toe hoor, vooral als er een gratis gadget bijzit , maar eigenlijk was ie vroeger veel beter.
Oja de "dag allemaal" omdat mijn ma dat vaak meekrijgt van haar werk (werkt ook in de post) of soms koopt. Dan lees ik graag "tussen de mensen" Dat zijn dan eigenlijk artikels van de gewone mens maar die zijn persoonlijk verhaal kwijt wil.
En van bepaalde bv's die me wel wat interesseren, durf ik ook eens de intervieuws lezen
maar de humo lees ik wel graag. Soms staan er echt wel boeiende artikels in en geef toe; 2euro voor een boekje waar je best wel een hele middag mee kunt vullen, is niet zoveel.
Ik koop ze dan gemiddeld een keer in de maand, of als er echt toffe artikels in staan die me interesseren.
De flair daarentegen las ik vroeger wel elke week, maar toen kon je er ook nog in lezen.
Tegenwoordig vullen ze die blaadjes op met véél foto's waardoor je in een halfuur al heel dat tijdschrift doorgebladerd hebt. Ik koop hem wel nog af en toe hoor, vooral als er een gratis gadget bijzit , maar eigenlijk was ie vroeger veel beter.
Oja de "dag allemaal" omdat mijn ma dat vaak meekrijgt van haar werk (werkt ook in de post) of soms koopt. Dan lees ik graag "tussen de mensen" Dat zijn dan eigenlijk artikels van de gewone mens maar die zijn persoonlijk verhaal kwijt wil.
En van bepaalde bv's die me wel wat interesseren, durf ik ook eens de intervieuws lezen
Gast- Gast
- Bericht nummer 11
wat ik stom vind is dat eigenlijk al die boekskes wekelijks dezelfde inhoud hebben en dan heb ik het over 'dag allemaal,tv familie en express'.
sla die boekjes van de zelfde week open en je krijgt een bijna identieke inhoud alleen anders ingedeeld
sla die boekjes van de zelfde week open en je krijgt een bijna identieke inhoud alleen anders ingedeeld
- Bericht nummer 12
Lord Scorpio schreef:wat ik stom vind is dat eigenlijk al die boekskes wekelijks dezelfde inhoud hebben en dan heb ik het over 'dag allemaal,tv familie en express'.
Das waar, das pure afzetterij ja
- Bericht nummer 13
Lord Scorpio schreef:ik moet toegeven dat ik ook wekelijks flair lees of meer gezegd doorblader.
Dan moet je Men's Health eens kopen, of gratis lezen in de bibliotheek !
- Bericht nummer 14
ik koop alle weken de Teve-Blad (0,95€) : handig om tv programma's te volgen,
veel roddelrubrieken en de horoscoop.
veel roddelrubrieken en de horoscoop.
hanne- ...XxXBLABLAAXxX...
Aantal berichten : 411
Leeftijd : 43
Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
Registration date : 20-02-08
- Bericht nummer 15
Nu kan iedereen zien dat ik vorige week nog es de Flair heb gekocht.
Heb nl dat groene handtasje die erbij zat, gekocht
Heb nl dat groene handtasje die erbij zat, gekocht