BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    douchen voor de sex

    avatar
    Gast
    Gast


    douchen voor de sex Empty douchen voor de sex

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 7:23 am

    ben jij iemand die zich doucht voordat je de liefde bedrijft of die wil dat zijn/har partner dat doet?
    moet jou en zijn/haar geslachtsdeel gewassen zijn of vind je het niet erg dat het bezweet is door de dagelijkse dagtaken en stoort het niet dat er een urinegeurtje/smaakje bijkomt.
    avatar
    Gast
    Gast


    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 7:35 am

    natuurlijk is het aangenamer als het allemaal proper is hoewel ik aan een vagina die juist gewassen is ook niks vind.zo ruik en proef je alleen maar zeep en kan je bellen blazen Razz .nee,voor mij mag het typische vrouwelijke geurtje en smaak er wel zijn.
    bij mezelf vind ik het soms wel vies.nu,ik heb een vriendin gehad die altijd wou dat ik men penis ging wassen voor de orale daad en ik zat daar ook niets mee in.niet iedereen houd daarvan.ik zeg het ook meestal zelf van,ik ga hem eerst even wassen.men huidige bedpartner(echt alleen maar bed) zit er blijkbaar niks mee in of ik bezweet ben of net ben gaan plassen.dan zeg ik dat ook zo van:seg,ik ben net gaan plassen of ik heb hele dag gezweet,ik zal hem eerst wassen maar voor die zin is uitgesproken zit hij al in haar mond
    soms gaat het ook niet,dan krijg je zin op een plek waar er geen sanitair voor handen is.ga je dan speciaal niet sexen omdat bv je vriend(in) net gaan plassen is?of sla je dan gewoon de orale beurt over?ik niet se,dat hoort er nu gewoon bij he.je weet dat de geslachtsdelen ook daarvoor dienen en dat da smaakje en geurtje er bij hoort.het is gewoon trouwens eventjes doorbijten want na een minuutje beffen of pijpen proef je dat al niet meer en heb je alleen nog maar die typische vagina of eikelsmaak
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Melleke zo aug 10, 2008 1:49 pm

    Nee, bij moet het gewassen zijn, ben één x over men nek gegaan van een vroegere bedpartner daar hij nie gewassen was, en zelf wil ik ook eerst gewassen zijn, want anders voel ik mij ambetantig
    avatar
    Gast
    Gast


    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 1:54 pm

    Melleke schreef:Nee, bij moet het gewassen zijn, ben één x over men nek gegaan van een vroegere bedpartner daar hij nie gewassen was, en zelf wil ik ook eerst gewassen zijn, want anders voel ik mij ambetantig
    Stel nu dat je ergens bent zonder sanitair en je bent zo geil als wa,ga je dan niet sex hebben omda je niet gewassen bent?
    ik heb ook al eens gehad hoor dat ik zat te beffen met braakneigingen maar das dan wel echt extreem hoor.das dan al dagen aan een stuk niet gewassen maar anders heb ik er geen last mee
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Melleke zo aug 10, 2008 1:56 pm

    Sex gaan we wel hebben hoor , maar op oraal vlak gebeurd er dan niets, !!
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Melleke zo aug 10, 2008 1:58 pm

    En daarbij, sex op een plaats waar er geen sanitaire voorzieningen zijn vind ik " nu " geen pretje meer, nadat hij het kwakje heeft gelost dan zit het daar in mijn grotje, naar beneden te druipen, is men slipje gans nat en heel de boel, vroeger heb ik daar eens een aantal uren mee moeten rondlopen, plezant is anders .... hadden ook geen doekjes of niets bij dusja evident is het niet altijd
    avatar
    Gast
    Gast


    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 2:00 pm

    kwakje,grotje,hahaha,je vertelt het echt wel keuk eeuh,leuk.
    je kan natuurlijk ook eventjes met je benen omhoog gaan liggen he,dan blijft da er allemaal mooi in.
    of gewn even je zakdoek nemen Razz
    als ik echt geil ben dan kijk ik daar toch niet naar hoor of er nu iets voorhanden is of niet.
    dat zijn zorgen voor na de boemboem
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Melleke zo aug 10, 2008 2:04 pm

    Lord Scorpio schreef:kwakje,grotje,hahaha,je vertelt het echt wel keuk eeuh,leuk.
    je kan natuurlijk ook eventjes met je benen omhoog gaan liggen he,dan blijft da er allemaal mooi in.
    of gewn even je zakdoek nemen Razz
    als ik echt geil ben dan kijk ik daar toch niet naar hoor of er nu iets voorhanden is of niet.
    dat zijn zorgen voor na de boemboem

    Als man moet je daar niet omkijken ook nie é, jullie hebben geen kwakje in het broekje zitten dan, oké mss nog een aantal druppels

    Maar als ik sex had op plaatsen waar geen sanitaire voorzieningen zijn dan stond ik meestal recht lol

    waren op plaatsen zoals een nieuwbouw, snachts terwijl iedereen slaapt, in een huisje stappen waar ze aan het werken zijn in de toekomstige keuken of living ...
    avatar
    Gast
    Gast


    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 2:09 pm

    ik moet zeggen,bij ons kan dat ook serieus lastig zijn hoor.
    ik heb het eens gehad dat ik in een park sex had.nadien nog wat wandelen en iets eten.
    toen ik uiteindelijk naar het toillet ging plakte mijn penis echt vast aan men boxer he vanwege de nakomende druppels en het sperma dat natuurlijk al in de vagina naar onder zat te lopen tijdens het uittrekken van mijn worst
    avatar
    Gast
    Gast


    douchen voor de sex Empty Re: douchen voor de sex

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 2:10 pm

    Melleke schreef:
    Lord Scorpio schreef:kwakje,grotje,hahaha,je vertelt het echt wel keuk eeuh,leuk.
    je kan natuurlijk ook eventjes met je benen omhoog gaan liggen he,dan blijft da er allemaal mooi in.
    of gewn even je zakdoek nemen Razz
    als ik echt geil ben dan kijk ik daar toch niet naar hoor of er nu iets voorhanden is of niet.
    dat zijn zorgen voor na de boemboem

    Als man moet je daar niet omkijken ook nie é, jullie hebben geen kwakje in het broekje zitten dan, oké mss nog een aantal druppels

    Maar als ik sex had op plaatsen waar geen sanitaire voorzieningen zijn dan stond ik meestal recht lol

    waren op plaatsen zoals een nieuwbouw, snachts terwijl iedereen slaapt, in een huisje stappen waar ze aan het werken zijn in de toekomstige keuken of living ...
    Ale,leuk voor die mensen dat hun nieuwe keuken of living al is ingewijd

      Het is nu vr mei 17, 2024 12:26 pm