van Gast zo aug 10, 2008 7:35 am
natuurlijk is het aangenamer als het allemaal proper is hoewel ik aan een vagina die juist gewassen is ook niks vind.zo ruik en proef je alleen maar zeep en kan je bellen blazen
.nee,voor mij mag het typische vrouwelijke geurtje en smaak er wel zijn.
bij mezelf vind ik het soms wel vies.nu,ik heb een vriendin gehad die altijd wou dat ik men penis ging wassen voor de orale daad en ik zat daar ook niets mee in.niet iedereen houd daarvan.ik zeg het ook meestal zelf van,ik ga hem eerst even wassen.men huidige bedpartner(echt alleen maar bed) zit er blijkbaar niks mee in of ik bezweet ben of net ben gaan plassen.dan zeg ik dat ook zo van:seg,ik ben net gaan plassen of ik heb hele dag gezweet,ik zal hem eerst wassen maar voor die zin is uitgesproken zit hij al in haar mond
soms gaat het ook niet,dan krijg je zin op een plek waar er geen sanitair voor handen is.ga je dan speciaal niet sexen omdat bv je vriend(in) net gaan plassen is?of sla je dan gewoon de orale beurt over?ik niet se,dat hoort er nu gewoon bij he.je weet dat de geslachtsdelen ook daarvoor dienen en dat da smaakje en geurtje er bij hoort.het is gewoon trouwens eventjes doorbijten want na een minuutje beffen of pijpen proef je dat al niet meer en heb je alleen nog maar die typische vagina of eikelsmaak