BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    ongewenste erekties

    avatar
    Gast
    Gast


    ongewenste erekties Empty ongewenste erekties

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 7:38 am

    als puber maak je het veel mee,dan komt meneertje recht te staan op momenten dat je zegt van,hallo,moet dat nu en dan schaam je u rot.
    heb je dat als volwassene nog of kan je het controleren?
    avatar
    Gast
    Gast


    ongewenste erekties Empty Re: ongewenste erekties

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 7:46 am

    ik heb dat nog wel voor.dat ligt dan ook meestal aan mezelf.een tijd terug nog stond ik op de tram(alle zitplaatsen waren bezet) en er stapte een ongelooflijk mooi meisje op,schaars gekleed.ik kon men ogen er niet van afhouden en haar korte rokje sprak men fantasie wel aan.en hops,daar ging hij dan he.ik voelde men broek opeens nog meer spannen als ervoor.ik snel me zo een pose aangenomen dat het niet opviel natuurlijk.gelukkig had ik een zakje bij met gekochte goederen dat ik ervoor kon houden.
    laatst bij een vriend kwam een vriendin van zijn dochter achter me staan en begon in mijn nek te kriebelen.nu is dat bij mij toch een gevoelige plek zeker.en ja,rise up!!!!!!!.ikke snel gaan zitten en men benen over elkaar.
    wat scheelt er nu zei ze.tja,ik heb dan maar eerlijk opgebiecht wat er was en wat deed ze,ze kwam me plagen en begon opnieuw in men nek.maar kheb dan wel vriendelijk gevraagd om ermee te stoppen want ze dacht da ik ermee aan het lachen was.ze vond het ook wel fun hoor dat ze me tot een erektie kreeg gewoon door wat in men nek te kriebelen
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    ongewenste erekties Empty Re: ongewenste erekties

    Bericht van ®Beef-cake zo aug 10, 2008 12:14 pm

    Bij een ongewenste erectie moet je gewoon aan iets anders denken, iets lelijks of iets walgelijk denken. Dan is je probleem opgelost ! Rolling Eyes
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    ongewenste erekties Empty Re: ongewenste erekties

    Bericht van Melleke zo aug 10, 2008 12:56 pm

    lol! Ik heb daar nu geen last van si
    avatar
    Gast
    Gast


    ongewenste erekties Empty Re: ongewenste erekties

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 12:58 pm

    lol!
    avatar
    Gast
    Gast


    ongewenste erekties Empty Re: ongewenste erekties

    Bericht van Gast wo okt 22, 2008 4:38 pm

    Melleke schreef:lol! Ik heb daar nu geen last van si
    Bij mannen valt het meestal op wanneer ze opgewonden zijn en soms is dat gewoon op ongepaste momenten,bv wanneer er veel volk in de buurt is of gewoon op straat als je een knap schaars meisje ziet,opgewondenheid is nu éénmaal niet te controleren bij mannen maar hoe zit dat nu met vrouwen.
    bij jullie zien we dat natuurlijk niet maar valt het bij jullie ook voor dat jullie gewoon op een ongepast moment opgewonden worden,of vlakaf gezegd,nat staan?
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    ongewenste erekties Empty Re: ongewenste erekties

    Bericht van ®Beef-cake zo okt 26, 2008 12:56 pm

    Lord Scorpio schreef:
    Melleke schreef:lol! Ik heb daar nu geen last van si
    Bij mannen valt het meestal op wanneer ze opgewonden zijn en soms is dat gewoon op ongepaste momenten,bv wanneer er veel volk in de buurt is of gewoon op straat als je een knap schaars meisje ziet,opgewondenheid is nu éénmaal niet te controleren bij mannen maar hoe zit dat nu met vrouwen.
    bij jullie zien we dat natuurlijk niet maar valt het bij jullie ook voor dat jullie gewoon op een ongepast moment opgewonden worden,of vlakaf gezegd,nat staan?

    soms aan de stijfheid van de tepels of aan de geile praat

    Gesponsorde inhoud


    ongewenste erekties Empty Re: ongewenste erekties

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 09, 2024 9:13 pm