Eieren bakken moet je niet altijd zo moeilijk doen. Een heerlijke omelet van verse eieren,
een beetje room, bieslook en wat geraspte kaas is al zo lekker.
Ik heb dat 1 keer eens als ontbijt gegeten,namelijk in een taverne aan de vogeltjesmarkt in antwerpen waar ze een ruim assortiment hebben aan omeletten.heel lekker trouwens maar ik eet zo een omelet toch vooral s'middags of s'avondsBeef-cake schreef:een boerenomelet vind ik wel eens lekker als een stevig ontbijt : omelet met stukjes aardappelen, spek, ajuin, geraspte kaas,....
Lord Scorpio schreef:gewoon een eitje breken en de inhoud over je frietjes kappen.
een echte aanrader
Dit word meestal gedaan door mensen die hun frietjes zelf bakken.®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:gewoon een eitje breken en de inhoud over je frietjes kappen.
een echte aanrader
een rauw ei breken op je friet ???
verkopen ze dat in het frituur?
Lord Scorpio schreef:Dit word meestal gedaan door mensen die hun frietjes zelf bakken.®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:gewoon een eitje breken en de inhoud over je frietjes kappen.
een echte aanrader
je neemt dan een ei,je breekt het en je giet het eigeel én eiwit over je frietjes.
veel mensen kennen dit niet maar het is echt wel lekker
Gewoon eens proberen he,mss lust je het wel®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:Dit word meestal gedaan door mensen die hun frietjes zelf bakken.®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:gewoon een eitje breken en de inhoud over je frietjes kappen.
een echte aanrader
je neemt dan een ei,je breekt het en je giet het eigeel én eiwit over je frietjes.
ik ken dit ook niet, het is de eerste keer dat ik zoiets heb gehoord, moet nog veel bijleren !
Lord Scorpio schreef:Gewoon eens proberen he,mss lust je het wel®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:Dit word meestal gedaan door mensen die hun frietjes zelf bakken.®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:gewoon een eitje breken en de inhoud over je frietjes kappen.
een echte aanrader
ik ken dit ook niet, het is de eerste keer dat ik zoiets heb gehoord, moet nog veel bijleren !
Lord Scorpio schreef:dat moet jij weten,ik probeer altijd wel iets nieuw uit
Haha,ik bedoel algemeen®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:dat moet jij weten,ik probeer altijd wel iets nieuw uit
bedoel jij eieren ?
Lord Scorpio schreef:Haha,ik bedoel algemeen®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:dat moet jij weten,ik probeer altijd wel iets nieuw uit
bedoel jij eieren ?
ja tony,eieren in't algemeen®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:Haha,ik bedoel algemeen®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:dat moet jij weten,ik probeer altijd wel iets nieuw uit
bedoel jij eieren ?
dus eieren in 't algemeen ?