BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Vind jij de remake rage van films leuk?

    Enquête

    Vind jij de remake rage van films leuk?

    [ 1 ]
    Vind jij de remake rage van films leuk? Bar_left33%Vind jij de remake rage van films leuk? Bar_right [33%] 
    [ 1 ]
    Vind jij de remake rage van films leuk? Bar_left33%Vind jij de remake rage van films leuk? Bar_right [33%] 
    [ 1 ]
    Vind jij de remake rage van films leuk? Bar_left33%Vind jij de remake rage van films leuk? Bar_right [33%] 

    Totaal aantal stemmen: 3
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Vind jij de remake rage van films leuk? Empty Vind jij de remake rage van films leuk?

    Bericht van Melleke ma aug 11, 2008 1:19 pm

    Wat vind jij daarvan ?
    avatar
    Gast
    Gast


    Vind jij de remake rage van films leuk? Empty Re: Vind jij de remake rage van films leuk?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 1:23 pm

    heb je enkele voorbeelden van films want ik kan me niet direkt een remake voor de geest halen?
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Vind jij de remake rage van films leuk? Empty Re: Vind jij de remake rage van films leuk?

    Bericht van Squally ma aug 11, 2008 5:31 pm

    Het hangt allemaal af van film tot film.

    Goeie remakes:
    - King Kong (alhoewel de originele uit 1933 nog steeds een... heu... beer van een film is)
    - Lord of the rings (jaja, die is in de jaren '70 al een verfilmd, ongelofelijk slecht trouwens)
    - The Fly 1 & 2 (uit de jaren '60, de originele is een ramp, er zijn er toen 3 gemaakt. Blijkbaar zijn ze echter nog eens bezig om de eerste te remaken, ik vrees dat die in het lijstje hieronder zal komen te staan)

    slechte remakes
    - Planet of the apes (uit 2001, origineel uit 1968 is beter)
    - Carrie (uit 2002, origineel uit 1976 is beter)
    - The shining (uit 1997 origineel uit 1980 is beter)
    - Piranha (uit 2006 én 1995, origineel uit 1978 is beter)
    - Psycho (1998, origineel uit 1960 is beter)

    je mag eigenlijk besluiten, als een remake goed gemaakt is, is het écht wel goed gedaan want het is zéér moeilijk het origineel te overtreffen (tenzij het origineel slecht is natuurlijk), wanneer een remake slechts heb je meestal een ramp
    avatar
    Gast
    Gast


    Vind jij de remake rage van films leuk? Empty Re: Vind jij de remake rage van films leuk?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 6:04 pm

    Squally schreef:Het hangt allemaal af van film tot film.

    Goeie remakes:
    - King Kong (alhoewel de originele uit 1933 nog steeds een... heu... beer van een film is)
    - Lord of the rings (jaja, die is in de jaren '70 al een verfilmd, ongelofelijk slecht trouwens)
    - The Fly 1 & 2 (uit de jaren '60, de originele is een ramp, er zijn er toen 3 gemaakt. Blijkbaar zijn ze echter nog eens bezig om de eerste te remaken, ik vrees dat die in het lijstje hieronder zal komen te staan)

    Is king kong niet een .....aap van een film lol! ?
    zo,lord of the rings een remake???????ik denk dat veel mensen dat niet weten.

    en wat dacht je van narnia?ik heb de volledige tv reeks(uitgegeven door bbc) op dvd en ik moet zeggen dat de modernere verfilming echt wel stukken beter is,mede ook dankzij de betere special effects
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Vind jij de remake rage van films leuk? Empty Re: Vind jij de remake rage van films leuk?

    Bericht van Squally ma aug 11, 2008 6:16 pm

    Lord Scorpio schreef:
    Squally schreef:Het hangt allemaal af van film tot film.

    Goeie remakes:
    - King Kong (alhoewel de originele uit 1933 nog steeds een... heu... beer van een film is)
    - Lord of the rings (jaja, die is in de jaren '70 al een verfilmd, ongelofelijk slecht trouwens)
    - The Fly 1 & 2 (uit de jaren '60, de originele is een ramp, er zijn er toen 3 gemaakt. Blijkbaar zijn ze echter nog eens bezig om de eerste te remaken, ik vrees dat die in het lijstje hieronder zal komen te staan)

    zo,lord of the rings een remake???????ik denk dat veel mensen dat niet weten.
    Jep jep, de boeken werden voor het eerst verfilmd in 1978, de regisseur was Ralph Bakshi. Deel 1 en 2 van de boeken hebben ze samengepropt in 1 film. Het 3de boek (2de deel van de film) heeft de cinemazalen niet gehaald en hebben ze in 1980 als tv-serie uitgebracht. De regisseur was hier Rankin-Bass die in 1977 reeds The Hobbit verfilmd had.
    avatar
    Gast
    Gast


    Vind jij de remake rage van films leuk? Empty Re: Vind jij de remake rage van films leuk?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 6:22 pm

    Tijdje terug vernomen van een maat die veel met films bezig is....er zou een film in de maak zijn,de voorloper van lord of the rings,genaamd the hobbit.......mss de remake van dus???????
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Vind jij de remake rage van films leuk? Empty Re: Vind jij de remake rage van films leuk?

    Bericht van Squally ma aug 11, 2008 6:51 pm

    Lord Scorpio schreef:Tijdje terug vernomen van een maat die veel met films bezig is....er zou een film in de maak zijn,de voorloper van lord of the rings,genaamd the hobbit.......mss de remake van dus???????
    Inderdaad een remake.

    Gesponsorde inhoud


    Vind jij de remake rage van films leuk? Empty Re: Vind jij de remake rage van films leuk?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 11:01 pm