BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    wat is uw favoriet radiostation?

    Enquête

    welk is uw favoriete radiozender?

    [ 0 ]
    wat is uw favoriet radiostation? Bar_left0%wat is uw favoriet radiostation? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    wat is uw favoriet radiostation? Bar_left0%wat is uw favoriet radiostation? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    wat is uw favoriet radiostation? Bar_left0%wat is uw favoriet radiostation? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    wat is uw favoriet radiostation? Bar_left0%wat is uw favoriet radiostation? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    wat is uw favoriet radiostation? Bar_left0%wat is uw favoriet radiostation? Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    wat is uw favoriet radiostation? Bar_left33%wat is uw favoriet radiostation? Bar_right [33%] 
    [ 0 ]
    wat is uw favoriet radiostation? Bar_left0%wat is uw favoriet radiostation? Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    wat is uw favoriet radiostation? Bar_left67%wat is uw favoriet radiostation? Bar_right [67%] 

    Totaal aantal stemmen: 3
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    wat is uw favoriet radiostation? Empty wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van hanne ma aug 11, 2008 4:34 pm

    Luister je vaak naar de radio of zijn het vooral cd's die door uw boxen schetteren?

    En indien je toch graag naar de radio luistert, welke frequentie prefereer je dan? EN WAAROM? Vanwege uw favoriete muziek, een tof radioprogramma die u voor geen goud van de wereld wilt missen of een leuke
    presentat(or-trice)



    Zelf luister ik niet zo heel vaak naar de radio, maar af en toe staat b-one op.
    Zij draaien eigenlijk vooral de grootste pop en rocknummers op en 't grote voordeel is dat er eigenlijk geen pauzes tussen zitten. Dus geen frustraties omdat er weer eens reclame-onderbreking is, of zo'n irritante stem van een presentator die je eigenlijk niet kunt uistaan. tong


    Ook stubru staat wel af en toe op. De woensdagnamiddag luister ik af en toe naar de afrekening. En én en PETER VANDEVEIRE is de allerbeste presentator.
    Hij kan van 's morgens vroeg al een lach op je gezicht toveren.
    Super! cheer
    avatar
    Gast
    Gast


    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 4:49 pm

    ik luister alleen maar naar de radio op het werk en daar staat de radio steevast op cool fm(105.4 dacht ik)

    thuis luister ik alleen maar naar cd's of muziek die op pc staat
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van Squally ma aug 11, 2008 5:14 pm

    Be One en Radio 1 zijn de zenders waar ik 't liefst naar luister.
    avatar
    Gast
    Gast


    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 5:30 pm

    ik moet zeggen dat q-music me ook wel bevalt.
    best een hele aangename zender
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van ®Beef-cake ma aug 11, 2008 7:51 pm

    O-radio, denk 107,2 Mhz FM, Antwerps regio Razz
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van hanne vr aug 29, 2008 11:09 pm

    Ja láp, hier zit ik nu met mijn poll Rolling Eyes


    Er is sprake dat radio Donna verdwijnt, en dat de VRT een nieuwe zender lanceert die draait rond Peter VDV! scratch

    Ok het is mss oubollig nieuws, maar vergeet niet dat ik op reis ben geweest en vorige week niet zoveel media heb gevolgd.

    Ik ga petertje héél hard missen bij stubru. Hopelijk blijft de aard van presenteren een beetje in dezelfde lijn. Grappen en grollen Razz en dan luister ik met plezier eens naar die nieuwe radiozender.

    Oja dat ze maar een beetje restylen van muziek ook. Want donna is gewoon het kleine broertje of zusje van q-music. (identiek dezelfde muziek en 'k vind nog saai gepresenteerd ook Razz )
    avatar
    Gast
    Gast


    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van Gast zo aug 31, 2008 1:03 am

    vermits ik nog weinig tv kijk en weinig radio beluister is dit voor mij toch nieuw nieuws.alé,den donna weg,was smorgens toch ni zo slecht ,vroeger althans
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van Squally zo aug 31, 2008 9:38 am

    hanne schreef:Er is sprake dat radio Donna verdwijnt, en dat de VRT een nieuwe zender lanceert die draait rond Peter VDV!
    Het is nog niet zeker dat Donna verdwijnt hé. Volgende week zijn er gesprekken over wat met Donna zal gebeuren, en die nieuwe zender is één van de opties.
    hanne schreef:Oja dat ze maar een beetje restylen van muziek ook. Want donna is gewoon het kleine broertje of zusje van q-music.
    Donna het kleine broertje van Q-music? Vergeet niet dat Donna al meer dan 10 jaar ouder is dan Q-music hé. Donna valt dan nog eens onder de bevoegdheden van de VRT terwijl Q-music onder die van VTM valt. Bikkelharde concurrentie dus, men zit te vissen in eenzelfde vijver en momenteel is Q-music de dikste vissen aan het vangen.

    Hetgeen Donna het beste doet is een kleine restyling, niet teveel, in de loop der jaren zullen de mensen Q wel beu worden en terugkeren. Maar ja, dan moeten ze zich er eerst eventjes bij neerleggen dat ze enkele mindere jaren zullen tegemoetgaan.

    En voor de rest blijf ik naar Be One en Radio 1 luisteren Razz
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van hanne ma sep 01, 2008 11:13 pm

    Squally schreef:Donna het kleine broertje van Q-music? Vergeet niet dat Donna al meer dan 10 jaar ouder is dan Q-music hé. Donna valt dan nog eens onder de bevoegdheden van de VRT terwijl Q-music onder die van VTM valt. Bikkelharde concurrentie dus, men zit te vissen in eenzelfde vijver en momenteel is Q-music de dikste vissen aan het vangen. Razz

    Wel de grote broer dan Razz Ze draaien toch ook vaak die nummers die je al élke dag op q-hoort? Stubru is ook wel populair maar het is wel een alternatieve zender. Ik heb daar dus wel respect voor, evenals voor Klara (klassiek) of Be-one (pop en rock) Waarom nog iets in de ether brengen, als iets gelijkaardigs al bestaat?

    Mja ze moeten concureren hé net zoals op televisie. mss wel begrijpelijk.

    Los daarvan is Q toch ook lang niet meer wat het oorspronkelijk was zenne. Ze draaien téveel hetzelfde. Ik snap wel dat een hit die goed scoort, regelmatig gedraaid moet worden. Maar trop is teveel.
    Zoals dat liedje "umbruella" van Rihanna. Minstens een halfjaar werd dat twee keer per dag gedraaid. Rolling Eyes

    Gesponsorde inhoud


    wat is uw favoriet radiostation? Empty Re: wat is uw favoriet radiostation?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 5:54 pm