van hanne di aug 12, 2008 12:14 pm
Het uitgaan is al niet meer zo erg als vroeger, toen ik iedere vrijdag én zaterdag
thuis kwam rond 5 of 6 uur
maar ik heb graag afwisseling!!! Dat is echt belangrijk.
De ene keer doen we het rustig aan, en gaan we filmpje bekijken in de cinema of iets gaan drinken. De andere keer leef ik me graag uit en wil ik dansen.
Bowlen met een hoop vrienden kan ook zéér tof zijn. Vroeger gingen we ook dikwijls poolen
maar da's al een tijdje geleden.
Vroeger hadden we zo'n danscafe in brugge en was dat elke keer naar ginder (er bestond geen uitzondering) Vrijdag en zaterdag. Spijtig genoeg is dat nu al een 6-tal jaar gesloten maar ik merk wel dat in die tijd ik toch stevig kon doorgaan zonder echt veel te betalen.
Ik liet mij meestal trakteren
(nu betaal ik meestal wel eentje terug) maar als we nu uitgaan moet je meestal al ingang betalen, moet je nog je drank betalen (en dimitri heeft meestal nogal een grote dorst) gaan we al snel ook iets gaan eten. Mja ik merk het wel aan mijn portemonnee.
Gemiddeld voor een avondje uit? is moeilijk te zeggen. Als we iets gaan drinken komen we toe met een 20 euro hoor, maar dan zijn er andere weekends waar je al snel 50 euro uitgeeft, en zelfs meer