wat vinden jullie van alcohol-vrij bier?
vinden jullie het te drinken en zo ja,wat zou je me aanraden om te kopen?
vinden jullie het te drinken en zo ja,wat zou je me aanraden om te kopen?
Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
Het was er 1tje®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
inderdaad van veel te drinken, word je er soms niet goed van !
Maar je zegt er niet bij wat je ervóór allemaal gedronken hebtLord Scorpio schreef:Het was er 1tje®Beef-cake schreef:inderdaad van veel te drinken, word je er soms niet goed van !Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
Squally schreef:Maar je zegt er niet bij wat je ervóór allemaal gedronken hebtLord Scorpio schreef:Het was er 1tje®Beef-cake schreef:inderdaad van veel te drinken, word je er soms niet goed van !Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
Hahaha,gewoon frisdrank,neje,het was gewoon heel warm die dag,ik was nog vrij jong en die tourtel was me gewoon slecht bekomenSqually schreef:Maar je zegt er niet bij wat je ervóór allemaal gedronken hebtLord Scorpio schreef:Het was er 1tje®Beef-cake schreef:inderdaad van veel te drinken, word je er soms niet goed van !Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
Lord Scorpio schreef:Hahaha,gewoon frisdrank,neje,het was gewoon heel warm die dag,ik was nog vrij jong en die tourtel was me gewoon slecht bekomenSqually schreef:Maar je zegt er niet bij wat je ervóór allemaal gedronken hebtLord Scorpio schreef:Het was er 1tje®Beef-cake schreef:inderdaad van veel te drinken, word je er soms niet goed van !Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
Ik heb niet gezegd dat de drank warm was he,het was snikheet buiten en de tourtel was koud zoals ik mijn bieren graag heb,of het nu warm of koud is buiten®Beef-cake schreef:Lord Scorpio schreef:Hahaha,gewoon frisdrank,neje,het was gewoon heel warm die dag,ik was nog vrij jong en die tourtel was me gewoon slecht bekomenSqually schreef:Maar je zegt er niet bij wat je ervóór allemaal gedronken hebtLord Scorpio schreef:Het was er 1tje®Beef-cake schreef:inderdaad van veel te drinken, word je er soms niet goed van !Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
alcoholvrije bier moet je altijd KOUD opdienen, zelfs op hete dagen
Squally schreef:Maar je zegt er niet bij wat je ervóór allemaal gedronken hebtLord Scorpio schreef:Het was er 1tje®Beef-cake schreef:inderdaad van veel te drinken, word je er soms niet goed van !Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
Dat is wat we eigenlijk toen wel dachten ja,dat het niet van die tourtel kwam maar van iets dat ik daar toen heb gegetenLord Scorpio schreef:Squally schreef:Maar je zegt er niet bij wat je ervóór allemaal gedronken hebtLord Scorpio schreef:Het was er 1tje®Beef-cake schreef:inderdaad van veel te drinken, word je er soms niet goed van !Lord Scorpio schreef:van tourtel ben ik eens ziek geworden,hele nacht overgeven
Toch geen voedselvergiftiging opgelopen die dag ?