BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute

3 plaatsers

VOLKSGEZONDHEID

Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX

Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 44
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Registration date : 28-11-07

VOLKSGEZONDHEID Empty VOLKSGEZONDHEID

Bericht van Melleke wo aug 13, 2008 3:13 pm

VOLKSGEZONDHEID
    Artikel verschenen op "Caducée", professionele informatiebron in de medische sector.
    Onlangs is een persoon in absurde omstandigheden gestorven. Hij was op een zondag per boot met vrienden vertrokken en had blikjes drank in de frigo
    van de boot gezet. De volgende dag werd hij opgenomen in het ziekenhuis, waar hij 's anderendaags overleed.
    Een autopsie heeft uitgewezen dat het ging om een snel intredende infectie met leptospiren, veroorzaakt door een blikje waaruit hij op de boot gedronken
    had, zonder de inhoud in een glas te gieten.
    Het onderzoek van de blikjes heeft bevestigd dat zij besmet waren door urine van een rat, die leptospiren bevatte. De persoon in kwestie heeft vermoedelijk
    het bovenste deel van het blikje niet gereinigd vooraleer er van te drinken.
    Het blikje was besmet door urine van een rat, die giftige en dodelijke stoffen bevat, waaronder leptospiren, die leptospirose veroorzaken.
    Drank in blikjes, en andere voedingswaren in gelijkaardige verpakking, worden gestockeerd in magazijnen die dikwijls wemelen van knaagdieren. Zij
    worden vervoerd naar de verkooppunten, zonder eerst gereinigd te worden.
    Telkens wanneer u een blikje koopt, reinig zorgvuldig het bovenste deel met water en een detergent, alvorens ze in de ijskast te zetten.
    Beter nog, koop geen blikjes.
    Volgens een studie van INMETRO (Spanje) zijn de deksels van drankblikjes méér besmet dan openbare toiletten. De studie wijst uit dat de hoeveelheid
    kiemen en bacteriën op de deksels van drankblikjes zo erg is, dat ze absoluut met water en een detergent moeten gereinigd worden.
    Gast
    Gast

VOLKSGEZONDHEID Empty Re: VOLKSGEZONDHEID

Bericht van Gast wo aug 13, 2008 3:19 pm

jongens toch,nu kan je al niet meer gewoon van een blikje drinken,pffff.
    maar ik denk wel dat bv blikjes die in zo een cola automaat zitten en dus rechtstreeks van een coca cola magazijn komen dat daar niks mis mee is hoor
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX

Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 44
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Registration date : 28-11-07

Bericht van Melleke wo aug 13, 2008 3:22 pm

Lord Scorpio schreef:jongens toch,nu kan je al niet meer gewoon van een blikje drinken,pffff.
    maar ik denk wel dat bv blikjes die in zo een cola automaat zitten en dus rechtstreeks van een coca cola magazijn komen dat daar niks mis mee is hoor

Je kan het nooit weten é,... ik drink zelf ook van een blikje zonder die in een glas te doen .. wie niet ?
    Ma der zijn wel mensen die snel last hebben van koortsblazen of dergelijke door aan een blikje te drinken
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx

Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Registration date : 24-01-08

Bericht van Squally wo aug 13, 2008 3:23 pm

Melleke schreef:Telkens wanneer u een blikje koopt, reinig zorgvuldig het bovenste deel met water en een detergent, alvorens ze in de ijskast te zetten.
    Volgens mij reinigt niemand zijn blikjes vooraleer je hem opent.
    Als blikken lange tijd gestokkeerd moeten worden vooraleer ze in de winkelrekken belanden, dan zijn dat volgens mij ook blikken die absoluut niet goed verkopen en bijgevolg gemakkelijk over datum gaan, wat ook alweer niet goed is.

Ik zet mijn blikjes trouwens in de koelkast, als ze in de ijskast staan bevriezen ze en kunnen ze springen doordat vocht uitzet bij vriestemperatuur.
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx

Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 57
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Registration date : 21-07-08

Bericht van ®Beef-cake wo aug 13, 2008 4:51 pm

vandaar dat het belangrijk is dat je je laat inspuiten tegen hepatetis !
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do okt 02, 2008 10:41 am

®Beef-cake schreef:vandaar dat het belangrijk is dat je je laat inspuiten tegen hepatetis !
    Eigenlijk om goed te zijn zou je je moeten laten inspuiten tegen alle mogelijke ziektes en infecties want dezer dagen is hygiene ver te zoeken bij vele zaken

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do nov 14, 2024 8:58 pm