ben jij een koffie of een thee drinker?of drink je liever chocomelk(warm natuurlijk he)?
of is er een andere warme drank waar je gek van bent?
of is er een andere warme drank waar je gek van bent?
Bij mij ook maar mijn voorkeur gaat uit naar een hasseltse koffie of een italiaanse koffie(mmm,amaretto)Squally schreef:een Irish Coffee gaat er ook altijd in van mij
Of warme chocomelk met rum, ook heel lekker.hanne schreef:of een goeie teug glühwein als het écht koud is!
MMMM,choco met amaretto.hanne schreef:ja láp! Druk ik toch wel op warme melk ipv chocolademelk zeker
Warme chocolademelke met een kraagje slagroom erbij of oja da's ook lekker met een klein scheutje amaretto of baileys erbij. *kwijl*
of een goeie teug glühwein als het écht koud is!
Inderdaad,heel lekker maar de irish coffee moet wel goed gemaakt zijn en met de juiste verhoudingen®Beef-cake schreef:een heerlijke irish coffee : whisky, room en koffie !
ofwel een french coffee maar dan met cognac
Squally schreef:Of warme chocomelk met rum, ook heel lekker.hanne schreef:of een goeie teug glühwein als het écht koud is!
®Beef-cake schreef:Squally schreef:Of warme chocomelk met rum, ook heel lekker.hanne schreef:of een goeie teug glühwein als het écht koud is!
binnenkort kun je bij de plaatselijke kerstmarkten weer glühwein of warme choco-rum drinken !