van Melleke do aug 21, 2008 9:06 pm
Euhm nu moet ik eens nadenken zenne daarover,,, want meestal maak ik alles vers klaar .. een pizza koop ik wel eens die in de diepvries zit , is lekker makkelijk, ma dan doe ik er bovenop nog eens verse basillicum op en look enz, dat het toch nog iets vers(er) smaakt ... frietjes in de microgolf oven nog nooit gegeten, ma tis wel gezond in de oven, geen vetten of niets !! heb het zelf nog nooit nie gegeten ma na schijnt is da wel zo ..
De pannenkoeken die al klaargemaakt zijn in de winkel vind ik VIES !!! beter zelf gemaakte, ( doet er mij aan denken dat ik er nog wel wil maken, ma kzen te moe )
spaghettiesaus in een bokaal is ook nie zoooo lekker ma wel pracktisch , en zeker als je gaat kamperen ofzo, ma dan doe je er nog wa gehakt bij en nog wat verse groentjes enz ...
Int begin dat ik alleen ging gaan wonen kocht ik al van die zakjes met pasta erin da je dan met water moest bereiden, ... wel twee jaar later toen ik met timothy ging samen wonen lagen die der nog haha, heb da één x gegeten en NOOIT Meer ...
bouletten in tomatensaus vind ik ook nie lekker in blik ,, zelfgemaakte is veel beter, heb deze week het eens zelf gemaakt, de saus enz ook, en vond het niet slecht ma eet da nie zo graag ,,
Van die voorbereide menu's da je kunt kopen in de winkel, zo van boomstammetjes met spinazie en puree, of macaroni BWAAAAAAAAAAAAAH ,, vind ik nie lekker,
de lasagne enz vind ik wel goed !!
Mja voor de rest weet ik nie echt iets want kzeg het , ik maak alles meestal vers !