Soms krijg ik flessen drank als kado, en dan staat da in men kast te staan, en dan drink je da op en tis poef weg !! geen herinnering meer !!! tis wel vriendelijk natuurlijk, ma ik heb der persoonlijks niets aan !!
In de familie, bij timo dan, werken we met kado bonnen en geld !!! gemakkelijk en zeker dat het goed komt !!
Kado bons van de casa, Ikea, Lingeriewinkel,bon voor naar de kapper te gaan,bons van mediamarkt, gamma enz, !! met zulke dingen zit je altijd just bij mij !!
Dan heb ik een collectie eenden staan, ( badeentjes ) ma enkel met de kroontjes of een U op hun borst, !! ja zindelijk ben ik wel zenne haha !!!
Andere opzet zoals beeldjes, en kaarsenhouders en dergelijke shit brrrr , liefst nie ,, dan staat da uit en dan valt da opeens
.. zonder dak er iets aan kon doen !!! * hihi * zulke dingen koop ik liever zelf !!
Nuja ze zeggen altijd " ge moogt al blij zijn da ge iets krijgt " ma ik zen ook vant feit van als ge iets krijgt da ge nie moe faken da ge der mee content zijt, want dan ist ook zonde van iemands zen geld !!
Als ik voor iemand iets moet kopen voor zen of haar verjaardag, informeer ik door het jaar heen, en anders koop ik een bon van één of andere winkel, zit je altijd just mee !!!
Voor men ouders kocht ik altijd een parfumdoos, met allemaal staaltjes in, en dan mag ze der één van kiezen voor een grote fles!! is ook leuk zoiets,
Of een bongo pakket, das ook wel fijn ! om te geven dan !!!
Laatst aangepast door Melleke op di sep 02, 2008 3:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt