Mijn favoriet blijft de kip aan 't spit van de lokale kiekenboer
Wat is jouw favoriete kipgerecht ?
Melleke schreef:KIpfilets, goed kruiden, in een sausje van olijfolie met verse look , curry poeder en peper van de molen en zout, dan bakken en dan verwerken in een pasta met spek, en verschillende groentjes, JAMMIEEEEEEEEEEE
dat zou wel eens best heel telleurstellend weinig kunnen zijn vrees ikSqually schreef:Of in 't frietkot een Kipcorn.
Geen idee eigenlijk hoeveel kip er daar effectief in zou zitten.
trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
Ah,dat is dan zoiets als "het kiekekot" in de breydelstraat in antwerpen centrum.Squally schreef:trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
Squally schreef:trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
Opgezocht of al eens gaan eten in de koekoek?Lord Scorpio schreef:Squally schreef:trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
moet je wel bij vermelden dat er geen bestek'skes wordt gebruikt !
®Beef-cake schreef:Opgezocht of al eens gaan eten in de koekoek?Lord Scorpio schreef:Squally schreef:trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
moet je wel bij vermelden dat er geen bestek'skes wordt gebruikt !
Ik ben er zelfs al eens geweest om 6u 's morgens na een nachtje ferm doorzakken.Lord Scorpio schreef:van horen zeggen®Beef-cake schreef:Opgezocht of al eens gaan eten in de koekoek?Lord Scorpio schreef:moet je wel bij vermelden dat er geen bestek'skes wordt gebruikt !Squally schreef:trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
Zo,amai,en dan nog een lekkere kip naar binnen gesmukkeld?®Beef-cake schreef:Ik ben er zelfs al eens geweest om 6u 's morgens na een nachtje ferm doorzakken.Lord Scorpio schreef:van horen zeggen®Beef-cake schreef:Opgezocht of al eens gaan eten in de koekoek?Lord Scorpio schreef:moet je wel bij vermelden dat er geen bestek'skes wordt gebruikt !Squally schreef:trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
en wees maar zeker dat het gesmaakt heeftSqually schreef:Zo,amai,en dan nog een lekkere kip naar binnen gesmukkeld?®Beef-cake schreef:Ik ben er zelfs al eens geweest om 6u 's morgens na een nachtje ferm doorzakken.Lord Scorpio schreef:van horen zeggen®Beef-cake schreef:Opgezocht of al eens gaan eten in de koekoek?Lord Scorpio schreef:moet je wel bij vermelden dat er geen bestek'skes wordt gebruikt !Squally schreef:trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
een hele kip ?Lord Scorpio schreef:en wees maar zeker dat het gesmaakt heeftSqually schreef:Zo,amai,en dan nog een lekkere kip naar binnen gesmukkeld?®Beef-cake schreef:Ik ben er zelfs al eens geweest om 6u 's morgens na een nachtje ferm doorzakken.Lord Scorpio schreef:van horen zeggen®Beef-cake schreef:Opgezocht of al eens gaan eten in de koekoek?Lord Scorpio schreef:moet je wel bij vermelden dat er geen bestek'skes wordt gebruikt !Squally schreef:trouwens: 7/7 en 24/24 openSqually schreef:Voor de mensen die van plan zijn naar Oostende te gaan: een kippetje in de Koekoek
seutje schreef:toen ik met mijn ex voor eerste keer naar koekoek ging (in oostende)
(ik was er al meerdere malen geweest, als kind zelf... voor hem was 't eerste keer)
vroeg hij: spaghetti
ikke... schaam schaam... hier eten ze enkel kip
hij dan: oké kip
komt die man met z'n kippen (halve)
vraagt mijn ex: heb je geen bestek??
ik kreeg het bijna (aan mijn hart, niet dat bestek)
vroeger kreeg je daar glazen bolletjes met citroenwater in, om je vingers te ontvetten
als kind dacht ik dat het om uit te drinken was
lekker dat da was