van Melleke wo sep 24, 2008 9:20 pm
Meestal koop ik niets, der hebben der hier al verschillende aan de deur gestaan van de brandweer enz, en dan kost het 10 euro voor een sticker, en 10 euro voor een pak stiften die van de wibra komen, no thx !
Ik kan mijn geld ook grondig gebruiken, wat ik wel zou doen is , soms zitten ze aan de delhaize en vragen ze of je eten wilt kopen voor de arme landen en in de bakken wil gooien, da wil ik wel doen,
want je weet nooit da ze met het geld da je geeft voor een sticker da ze da gewoon in hun eigen zakken steken, want verhalen genoeg gehoord daarover zenne !!!
Een vriendin van timothy heeft zoiets meegemaakt, een vrouw van rond de 40 jaar, wel gekleed enzo, vroeg of ze geen tien euro kon missen voor eten, omdat ze haar kindje die zo ziek was iets te eten kan kopen, wat doe je dan ?? Je geeft haar dan geld é, want die begon te wenen enz, nu een week later hoort die vriendin van ons, da die vrouw elke deur afgelopen is, en dat ze eigenlijk geen kinderen heeft en woont in een kast van een huis en dat ze gewoon wat extra geld wilde !!!
Tof é !!
Dus mensen die aan mijn deur komen kloppen voor een goed doel, sorry ik ben niet geinteresseert !, en dat zeg ik dan ook vlakaf !
Die rode kruis stickers enz, dat zou ik wel doen, want die doen da met hopen en da zie je wel dat da voor het goede doel is !! maar anders No thx