BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    visioenen

    avatar
    Gast
    Gast


    visioenen Empty visioenen

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 2:16 pm

    geloven jullie in visioenen?heeft iemand al eens een visioen gehad of toch gedacht dat het een visioen was in plaats van een droom?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    visioenen Empty Re: visioenen

    Bericht van Melleke wo okt 01, 2008 2:21 pm

    Ik wel ja, ma hb da ergens anders gezet, effe zoeken en zal het hier eens neerplakken
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    visioenen Empty Re: visioenen

    Bericht van Melleke wo okt 01, 2008 2:22 pm

    Ja of het paranormaal is of niet ma ik vond het toch vies !!!

    Maand voor da men opa gestorven is, nu al een tien jaar geleden ongeveer ,,,

    Heb ik gedroomd, ma was nie aan het slapen, zo dagdromen of weet ik veel wat ,,, nu ik was naar het strand met men nicht dak al heeeeeeeeeeeeel lang nie meer had gezien, en we komen thuis , en iedereen , of toch bijna iedereen zat aan de ronde tafel bij mijn ouders, men oma uiterst links tegen de muur, men mama zat uiterst rechts, men nonkels derachter, men pa stond recht , ( nu je moet weten dat men opa in de kliniek lag met een tumor ) ik vraag zo en alles goed, zoveel volk hier, kzie men mama wenen, kzeg wa scheelt er, zegt men papa dan, Pepe is gestorven deze middag .....


    Nu een maand later , ik was naar het strand met men Franse Nicht , en kom thuis en KRAK zelfde is gebeurd é
    HEeeeeeeeeeeeeeeeeel bizar !!!

    Shoqerend is dat !!! En men opa is dan nog eens gestorven op dezelfde dag van mijn gebuur waar ik verliefd op was als ik klein was !! Weet dat nog, men papa n ik zijn achter bloemen geweest, twee Boeketjes, ééntje voor het graf van Frederick en éentje voor men opa op te vrolijken, en een aantal uren later ....

    IK heb int begin van de dood van men opa veel brieven geschreven naar hem, manier om mijn verdriet te verwerken ...

    Paar maanden later zat ik op de bus naar school zoals gewoonlijk , en was wa rond aan het staren, ( wa moe je anders doen op een bus ), en dan zag ik een man zitten en die leek 10 druppels op mijn overleden opa !! En hij zei gewoontjes ,,, alles is ok !!!!
    Ik had zodanig verschoten dat ik mij omdraaide en keek terug en twas totaal iemand anders die der zat MAAR wel een man met hetzelfde postuur als mijn grootvader, ma qua gezicht totaaaal anders!!!


    Geloof je me nu of niet, doet er niet toe , voor mij is het zeer belangrijk dat IK het geloof en weet dat het waar is !!!


    Jaren later, kom ik nethetzelfde tegen , maar dan met de hond van men mama, zat op toilet op men toenmalig werk, en was aan het denken , en terug dromen feitelijk dat een hond ging sterven een waar hij die gestorven was, maar kon nie echt plaatsen of het xanto of rocky ging zijn, en terug een maand later is Rocky gestorven op de plaats waar ik het gezien heb, en die is gestorven aan een hersentumor !!! '(en wetende dat wij het niet wisten dat hij dat had en nog heel gezond was de ochtend voor dat we allen vertrokken waren, naar werk en school ....
    Mama heeft dan een aantal maanden of een jaar ik weet het niet ,,,, een andere hond gekocht .... 2 druppels water als onze hond die overleden is, Naam is enkel ander , al zijn alle letters zelfde maar anders gezeg !!
    Rycko

    Ik hoop dat ik nooit meer zulke voorvallen heb, want geloof mij das echt NIET plezant
    avatar
    Gast
    Gast


    visioenen Empty Re: visioenen

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 3:39 pm

    dat was dus echt een visioen dat je hebt gehad.
    nu,visioenen hoeven niet altijd slechte dingen te zijn.
    avatar
    Gast
    Gast


    visioenen Empty Re: visioenen

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 3:42 pm

    ik weet niet of wat ik heb gehad onder de noemer visioenen valt maar vorig jaar ging een vriendin van me op weekend en niemand wist waar naar toe,ook zij niet want het was een verrassing voor haar verjaardag.ik zou dus pas zondags te weten komen waar ze heeft gezeten.
    de nacht dat ze vertrekt droom ik dat ze in disneyland parijs zit en wat blijkt de dag er na toen ik een sms van haar kreeg?
    ze zat in parijs,in disneyland

    freaky

    Gesponsorde inhoud


    visioenen Empty Re: visioenen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 3:04 am