Zestig centimeter groot en 5,8 kilogram zwaar. Vanaf de eerste dag in zijn bestaan gooit de Australische Harlem Bailey veel gewicht in de schaal. Harlem lijkt goed uitgerust om enkele records te breken, want bij de geboorte woog hij bijna dubbel zo veel als normale baby's. De verzorging van Harlem is voor het ziekenhuis van Maitland (in de staat New South Wales) een zware brok, want hij past in geen enkele luier die normaal voorhanden is en hij was te zwaar voor de babyweegschaal van de kraamafdeling. De 'kleine' spruit draagt kleertjes die gemaakt zijn voor een baby van zes maanden en hij hangt voor elke voeding een uur aan de borst.
Papa Justin en mama Maryann Barusic zijn dolblij met hun vierde kindje. Harlem werd geboren via de natuurlijke weg, wat volgens de moeder 'niet echt comfortabel' was. 'Mijn vorige baby woog 4,3 kilo toen hij geboren werd. Deze keer was mijn buik nog veel boller', vertelt Maryann.
Op de foto ligt Harlem naast Liam. 'Onze Liam was al een flinke brok met zijn 3,6 kilo. Maar naast Harlem ziet hij er petieterig uit', vertelt mama Belina.
Papa Justin en mama Maryann Barusic zijn dolblij met hun vierde kindje. Harlem werd geboren via de natuurlijke weg, wat volgens de moeder 'niet echt comfortabel' was. 'Mijn vorige baby woog 4,3 kilo toen hij geboren werd. Deze keer was mijn buik nog veel boller', vertelt Maryann.
Op de foto ligt Harlem naast Liam. 'Onze Liam was al een flinke brok met zijn 3,6 kilo. Maar naast Harlem ziet hij er petieterig uit', vertelt mama Belina.