BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Boze Maurice Engelen stapt uit jury 'X Factor'

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Boze Maurice Engelen stapt uit jury 'X Factor' Empty Boze Maurice Engelen stapt uit jury 'X Factor'

    Bericht van Melleke do okt 23, 2008 12:15 pm

    Opschudding gisteravond in X Factor, de muzikale talentenjacht op VTM: Maurice Engelen stapte uit de jury. Niet voor de duur van het programma, maar bij wijze van tijdelijk protest. Engelen pikte het niet dat hij als derde jurylid moest beslissen wie de show moest verlaten: Karim of Rodwan (foto onder), twee deelnemers die hij coachte en naar de overwinning moest loodsen. Karim en Rodwan kregen de minste stemmen van de kijker, iets wat Engelen niet begreep. 'Twee mensen met een fantastische stem. Ik kan deze beslissing niet nemen. Als ik móét kiezen, stap ik uit het programma.'

    Waarop hij in de zaal tussen het publiek ging zitten. Omdat jurylid Kris Wauters voor Rodwan had gekozen en jurylid Do voor Karim, kreeg de stem van het publiek de doorslag. Rodwan Balkaïd uit Bilzen had minder stemmen dan Karim Lequenne uit Berchem en moest naar huis.
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Boze Maurice Engelen stapt uit jury 'X Factor' Empty Re: Boze Maurice Engelen stapt uit jury 'X Factor'

    Bericht van hanne vr nov 07, 2008 8:03 pm

    Maurice is wel hard voor de kandidaten van de andere coaches. Zijn kritiek is mss niet helemaal onterecht, maar ipv de kandidaten te kraken zou hij ze beter opbouwende kritiek geven.
    Het zijn ook maar mensen die hun kansje wagen om in de showbizz te geraken
    (al neem ik dat met een korreltje zout, want tis nog altijd de vlaamse x-factor. Als je kijkt naar de kandidaten van de Engelse x-factor, dan komen die van ons maar tot aan hun enkels.Er komt hier heus geen Leona Lewis ofzo uit de bus)


    Dat hij geen keuze kon maken tussen Karim en Rodwan, kan ik dan wel weer begrijpen. Ze waren allebei wel goed die avond en dan snap ik wel dat je niet kan/wil kiezen, terwijl er daar andere doorgaan die echt niet goed waren.
    Zijn beslissing toen was meer dan normaal!

      Het is nu ma mei 20, 2024 6:17 am