Luk, Bob, Rick, Danny en Erwin gaan een weekje ski?in Oostenrijk. Onderweg met de auto worden ze verrast door een sneeuwstorm. Ze proberen nog verder te rijden, maar de sneeuw ligt steeds hoger en hoger en autorijden is zo goed als onmogelijk. Wanneer ze een boerderij langs de weg opmerken besluiten ze toch maar om te stoppen. Ze bellen aan en vragen aan de knappe boerin die komt opendoen of ze de nacht bij haar mogen doorbrengen. "Ik weet dat het een erge sneeuwstorm is en er is genoeg plaats in mijn huis, maar ik ben een alleenstaande weduwe en bang dat de buren zullen roddelen als ik jullie in huis neem." "Wees gerust mevrouw, zegt de Luk, u zal van ons geen last hebben, we zullen in de schuur slapen en we zijn weg voor zonsopgang" De vrouw gaat akkoord. De 5 mannen installeren zich in de schuur, vallen in een diepe slaap en voor dag en dauw zijn ze al weer vertrokken. Het werd een prachtige skivakantie ! Maar negen maanden later ontvangt Bob een brief van een Oostenrijkse advocaat. Na enkele minuten verdwaasd voor zich uit te hebben gekeken, beseft hij dat de brief afkomstig is van de advocaat van de weduwe van negen maanden geleden tijdens het skireisje. Hij loopt tot bij Luk en vraagt hem of hij zich de knappe weduwe herinnert?" "Ja ik herinner mij die." antwoordt Luk "Zou het kunnen dat je midden in de nacht bent wakker geworden en haar een bezoekje hebt gebracht ??" "Eu... ja" antwoordt Luk een beetje verveeld met de zaak. "En je hebt mijn naam gebruikt in plaats van de jouwe?" Luk wordt nu echt rood van schaamte: "Ja, sorry hoor. Het is allemaal waar, ik kon me echt niet meer inhouden, het was sterker dan mezelf ... maar waarom vraag je dat ?" ! "Wel, ik heb net een brief gekregen van haar advocaat, ze is overleden en ik erf alles !"
Oostenrijk
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 1