Het dramatische verhaal van kleuter, die tien maanden lang in het donker blijft opgesloten, weggestopt in een kast zonder licht of frisse lucht. Alleen de inzet en de wanhopige strijd van zijn oma, die niet wil geloven dat hij zo lang uit logeren is, kan misschien nog voorkomen dat hij door verwaarlozing om het leven komt... Gebaseerd op waargebeurde feiten ! Kleine Jean is vijf jaar oud. Zijn vader is 'op reis gegaan' en nooit meer teruggekeerd. Nu woont hij met zijn moeder bij een vader die niet zijn eigen papa is. Een vader de hem haat, mishandelt en opsluit in een kast waar hij niet meer uit mag. Zelfs zijn moeder is geen echte moeder meer voor hem: ze verwaarloost haar opgesloten kind en onderneemt niets om hem te redden, geterroriseerd door de man met wie zij nu haar leven deelt. Helemaal alleen in het donker, met zijn teddybeertje in zijn armen geklemd, probeert kleine Jean braaf te zijn en zijn nieuwe papa niet meer boos te maken. Als hij nu heel stil is en mama helemaal geen last bezorgd, mag hij morgen misschien weer uit de kast...
Morgen Mag ik Uit de Kast
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 1
Morgen Mag ik Uit de Kast
- Bericht nummer 2
Re: Morgen Mag ik Uit de Kast
Heb dit boek gelezen, Pfff tis TE voor woorden !!! Wreed hoe mensen soms kinderen kunnen behandelen
Gast- Gast
- Bericht nummer 3
Re: Morgen Mag ik Uit de Kast
Heb dit boek jaaaaaaaaaaren geleden es gelezen
Vree e zeg
Vree e zeg
- Bericht nummer 4