Het is nu al een tijdje dat er overal een rookverbod heerst !! Vind jij dit goed ? Zoja waarom ?? OF heb je iets van pff schaf da verbod maar terug af !!
5 plaatsers
Roken
Enquête
Roken
- [ 3 ]
- [33%]
- [ 6 ]
- [67%]
- [ 0 ]
- [0%]
- [ 0 ]
- [0%]
Totaal aantal stemmen: 9
Enquête gesloten
Enquête gesloten
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 1
Roken
Turbohao
Aantal berichten : 22
Leeftijd : 48
Werkgelegenheid/vrije tijd : militair,programmeren
Registration date : 05-02-08
- Bericht nummer 2
Re: Roken
van mij mag dat rookverbod blijven ;)
seutje- ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
Registration date : 17-01-08
- Bericht nummer 3
ik vind het soms wel lastig
ik rook wel niet, maar als we met enkele vrienden ergens naartoe gaan
is het soms wel zoekwerk, omdat die niet ergens willen binnengaan waar niet gerookt mag worden.
dus wat mij betreft, mogen ze wel twee ruimtes voorzien en hoeft het niet volledig volledig verboden te worden.
wanneer je met groepje gaat eten, gaat de helft al paar keer van tafel om buiten te gaan roken, wat de sfeer dan ook meestal wel wat verpest;
of word het eten sneller binnengewerkt gewoon al omdat ze vlugger aan hun nicotinegehalte zouden komen
is het soms wel zoekwerk, omdat die niet ergens willen binnengaan waar niet gerookt mag worden.
dus wat mij betreft, mogen ze wel twee ruimtes voorzien en hoeft het niet volledig volledig verboden te worden.
wanneer je met groepje gaat eten, gaat de helft al paar keer van tafel om buiten te gaan roken, wat de sfeer dan ook meestal wel wat verpest;
of word het eten sneller binnengewerkt gewoon al omdat ze vlugger aan hun nicotinegehalte zouden komen
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 4
seutje schreef:ik vind het soms wel lastig
Ja das wel waar wa ge zegt !! Men ventje rookt ook en die zoekt ook de meest ongepaste momenten om ene te gaan roken
Squally- xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
Aantal berichten : 1189
Leeftijd : 49
Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
Registration date : 24-01-08
- Bericht nummer 5
Ik heb nog nooit gerookt, en ik heb er nog nooit van gemaakt dat iemand anders in mijn buurt rookt.
Als de regering wil hebben dat de mensen stoppen met roken moeten ze het maar onder de illegale drugs zetten.
Echter, dan valt de volledige tabaks-industrie in elkaar, dan valt er een groot stuk werkgelegenheid weg, dan valt de economie in elkaar, dan zullen de belastingen moeten opslaan... en dan zullen de mensen nog steeds longkanker krijgen maar gewoon enkele jaren later...
Het enige goeie aan het rookverbod is dat je kleren minder stinken als je op café geweest bent :D
Als de regering wil hebben dat de mensen stoppen met roken moeten ze het maar onder de illegale drugs zetten.
Echter, dan valt de volledige tabaks-industrie in elkaar, dan valt er een groot stuk werkgelegenheid weg, dan valt de economie in elkaar, dan zullen de belastingen moeten opslaan... en dan zullen de mensen nog steeds longkanker krijgen maar gewoon enkele jaren later...
Het enige goeie aan het rookverbod is dat je kleren minder stinken als je op café geweest bent :D
Snipes- ...XxXJUNIORXxX...
Aantal berichten : 110
Leeftijd : 43
Werkgelegenheid/vrije tijd : 30/90
Registration date : 21-04-08
- Bericht nummer 6
Ik rook dus zelf niet en heb het nooit gedaan ook.
En ik vind een algemeen rookverbod een goed idee.
Akkoord, het is mss associaal tegenover rokers, maar rokers zelf zijn (niet altijd) zelf ook associaal tegenover niet-rokers (NR). Neem een ruimte met 19 rokers en 1 NR. Die 19 gaan geen last hebben van die ene NR. Maar neem die zelfde kamer met 19 NR en 1 roker, die 19 gaan daar wel degenlijk last van hebben. Dus ik vind dat rokers zelf ook wat meer mogen letten op de omgeving waar ze zich bevinden en of ze niemand hinderen
En ik vind een algemeen rookverbod een goed idee.
Akkoord, het is mss associaal tegenover rokers, maar rokers zelf zijn (niet altijd) zelf ook associaal tegenover niet-rokers (NR). Neem een ruimte met 19 rokers en 1 NR. Die 19 gaan geen last hebben van die ene NR. Maar neem die zelfde kamer met 19 NR en 1 roker, die 19 gaan daar wel degenlijk last van hebben. Dus ik vind dat rokers zelf ook wat meer mogen letten op de omgeving waar ze zich bevinden en of ze niemand hinderen
Gast- Gast
- Bericht nummer 7
ik vind het neit erg dat er in men buurt gerookt word zolang ik er geen last van heb.er zijn van die mensen die gewoon de rook in je gezicht blazen of de ene na de andere opsteken en dat vind ik wel storend.ook als je een vriendin hebt die rookt terwijl ik dat niet doe,je bent soms precies je tong in een assebak aan het steken.dat zijn enkele puntjes die me storen maar voor de rest,pfff,als mensen zichzelf wille kapotmake door te roken dan is dat hun zaak en niet de mijne.ieder doet wat hij of zij zelf wilt zolang het maar niet ten koste van een ander is
- Bericht nummer 8
mijn ventje zegt dat ik soms ook wel rook, na de s.....
(ik heb wel nog nooit gekeken of 't nu binnen of buiten was... mag hij dan bij me in de buurt blijven? of moet hij dan ook roken?? )
(ik heb wel nog nooit gekeken of 't nu binnen of buiten was... mag hij dan bij me in de buurt blijven? of moet hij dan ook roken?? )
- Bericht nummer 10
lord T schreef:daar moet ik toch eens over nadenken zene hahaha
denk maar niet teveel of 't zou ook eens kunnen gaan roken
trouwens.. da cheerleaderpakske staat u wel