Hoe denk jij erover en waarom ?
2 plaatsers
Cremeren of Begraven ?
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 1
Cremeren of Begraven ?
- Bericht nummer 2
Re: Cremeren of Begraven ?
Ik denk dat ik mezelf wil laten Cremeren, heb altijd een schrik van als ze mij doodverklaren en ik lig in het graf dat ik toch nog leef !!! Moet akelig zijn ..
Gast- Gast
- Bericht nummer 3
Zeker en vast cremeren!! Ik wil ni wegrotten onder de grond en zoals ge zegt stel je voor dat je nog leeft!!!
Squally- xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
Aantal berichten : 1189
Leeftijd : 49
Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
Registration date : 24-01-08
- Bericht nummer 4
cremeren en uitstrooien
ik vind dat er al te weinig plaats is om te kweken of te bouwen, dus moeten ze me niet in de grond steken ook
en als ik uitgestrooid ben, dan hoeven de nabestaanden zich ook niet verplicht te voelen zich naar een kerkhof te begeven
ik vind dat er al te weinig plaats is om te kweken of te bouwen, dus moeten ze me niet in de grond steken ook
en als ik uitgestrooid ben, dan hoeven de nabestaanden zich ook niet verplicht te voelen zich naar een kerkhof te begeven
- Bericht nummer 5
Squally schreef:cremeren en uitstrooien
Ja das ook wel just EN ook , moeten de nabestaanden geen extra geld uitgeven aan een ligplaats en dergelijke
Gast- Gast
- Bericht nummer 6
stel dat ze je levend begraven?wel,stel dat ze je levend in de oven steken?dus die redenering vind ik maar een beetje raar.hoewel het natuurlijk beter is dat je direkt verbrand dan dat je dagen onder de grond zit te wachten op je laatste adem.
mij maakt het ni uit wat ze met me doen,echt niet.ik ben er toch niet om het mee te maken dan dus....whatever
mij maakt het ni uit wat ze met me doen,echt niet.ik ben er toch niet om het mee te maken dan dus....whatever