Het mag ondertussen wel duidelijk wezen: als we nu niets ondernemen, dan zal onze goeie ouwe planeet aarde binnen de kortste keren onbewoonbaar worden. Op welke manier draagt u uw steentje bij om dat te voorkomen?
2 plaatsers
Hoe probeert u energie te besparen?
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 1
Hoe probeert u energie te besparen?
seutje- ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
Registration date : 17-01-08
- Bericht nummer 2
Re: Hoe probeert u energie te besparen?
Melleke schreef:Het mag ondertussen wel duidelijk wezen: als we nu niets ondernemen, dan zal onze goeie ouwe planeet aarde binnen de kortste keren onbewoonbaar worden. Op welke manier draagt u uw steentje bij om dat te voorkomen?
ik bespaar energie (de mijne dan toch) door niet meer in te gaan op mensen die er plezier in scheppen een ander op stang te jagen
(energie is energie é)
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 3
seutje schreef:Melleke schreef:Het mag ondertussen wel duidelijk wezen: als we nu niets ondernemen, dan zal onze goeie ouwe planeet aarde binnen de kortste keren onbewoonbaar worden. Op welke manier draagt u uw steentje bij om dat te voorkomen?
ik bespaar energie (de mijne dan toch) door niet meer in te gaan op mensen die er plezier in scheppen een ander op stang te jagen
(energie is energie é)
Haha !!!
Ja wel ben daar ook al heel lang mee bezig, en moet zeggen tlukt mij goe, en heb pakken Energie nu :afro:
Gast- Gast
- Bericht nummer 4
ik bespaar op niks,ik zie daar allemaal niet naar se