van Nacho za feb 02, 2008 8:38 pm
In de tijd dat ik me wat beter voelde heb ik vele dates gehad en de meesten via Internet.
Natuurlijk heb je dan af en toe een straf verhaal dat je meemaakt. Zo had ik een keer met een Nederlands meisje in Maastricht afgesproken en ik denk niet dat we een foto hadden doorgemaild, want toen had ik nog geen digitaal fototoestel of scanner.
We gaven een beschrijving en we regelden de afspraak.
Zij droeg een bril, maar zeker geen zonnebril, zei ze via Internet. Om 16.30u hadden we afgesproken aan het stadhuis van Maastricht. Ik was om 16u al ter plaatsen en zette me neer op het gebouw (gemeentehuis), daar was een muurtje of trappen, ik weet het niet meer precies.
Ik zette me daar neer naast een meisje met een zonnebril. Het was mooi weer. Ik was aan het genieten van het zonnetje.
Opeens werd het 16.30u en toevallig was er toen geen volk meer dat daar zat. Iedereen vertrok rond dat uur en mijn buurvrouw bleef zitten. Ik stond ook recht en ging eens achteraan aan het stadhuis kijken. Ineens vroeg mijn buurvrouw: "Ben jij Nico"? Ik zei natuurlijk 'ja'. Toen begaven ons naar een restaurant denk ik, waar we iets zijn gaan eten. We hebben er die avond geweldig mee gelachen en we hebben een relatie gehad, al was het maar een korte.
Ze maakte het vrij snel uit en toen is het even terug aan geweest, maar daarna liet ze me gewoon vallen.
Dit is toch wel 1 van de strafste zaken die ik meemaakte.