Als je zoontje of Dochtertje vraagt van, ' mama waar komen de kindjes vandaan?' Wat ga je hun wijsmaken, de waarheid of het verhaaltje van de Ooievaar, EN HOE ga je het aan boord leggen als je van plan bent om de waarheid te vertellen
3 plaatsers
De Bloemetjes en De Bijtjes
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 1
De Bloemetjes en De Bijtjes
hanne- ...XxXBLABLAAXxX...
Aantal berichten : 411
Leeftijd : 43
Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
Registration date : 20-02-08
- Bericht nummer 2
Re: De Bloemetjes en De Bijtjes
Melleke schreef:Als je zoontje of Dochtertje vraagt van, ' mama waar komen de kindjes vandaan?' Wat ga je hun wijsmaken, de waarheid of het verhaaltje van de Ooievaar, EN HOE ga je het aan boord leggen als je van plan bent om de waarheid te vertellen
Ik zou zeggen dat het uit de bloemkool komt
neen, kvind niet dat je kinderen dingen moet wijsmaken, maar je hoeft gewoon niet teveel in detail te gaan.
Je kunt hen uitleggen dat er een kindje groeit in je buik en als ze vragen oe 't erin gekomen is, antwoord je gewoon dat de papa die gemaakt heeft.
Hoe? Omdat mama en papa verliefd zijn én al groot zijn, kunnen ze dat.
zoiets, kort en simpel, maar de waarheid
Squally- xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
Aantal berichten : 1189
Leeftijd : 49
Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
Registration date : 24-01-08
- Bericht nummer 3
ga je dan je kinderen niet in Sinterklaas laten geloven ook?hanne schreef:kvind niet dat je kinderen dingen moet wijsmaken
Gast- Gast
- Bericht nummer 4
dat is wat ik en mijn ex-vrouw onze kinderen hebben verteld,dat babytjes groeien in de buik van mama en dat da er komt omdat mama en papa heel veel van elkaar houden.en sinds we dat verteld hebben stellen ze zich ook geen verdere vragen meer
Squally- xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
Aantal berichten : 1189
Leeftijd : 49
Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
Registration date : 24-01-08
- Bericht nummer 5
't is al te zien op welke leeftijd zich die vraag gesteld wordt vind ik
Gast- Gast
- Bericht nummer 6
dat is wel waar,je mag ze ook niet te snel te dicht bij de waarheid brengen,dit zou de onschuld wel eens snel kukken wegnemen en aan de andere kant mag je de totale waarheid ook niet te lang verstoppen.uiteindelijk komen ze het toch te weten van een klasgenootje ofzo en het is altijd beter gewoon door de ouders ingelicht te worden vind ik