BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    F.C. De Nerds

    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    F.C. De Nerds Empty F.C. De Nerds

    Bericht van Squally wo apr 02, 2008 5:06 pm

    16 voetbalklunzen die geen enkel gevoel hebben voor de bal willen leren sjotten. Het zootje ongeregeld komen voor de eerste maal samen in Onze-lieve-vrouw Lombeek. Hier, in het hart van het pajottenland, is het stadion gevestigd van FC Nerds. Nadat de nerds één voor één de weg hebben gevonden, maken ze kennis met de meest gevreesde maar toch geliefde trainer van de lage landen: Johan Boskamp. Boskamp wordt bijgestaan door zijn eigen team: keepertrainer Claude, hulptrainer Francois en materiaalbeheerder Louis.

    Vooraleer de nerds hun eerste voetbalkunsten zullen etaleren, moeten ze langs de dokter voor de medische test. Velen kampen met overgewicht. Daarna volgt de eerste voetbaltest met Boskamp. De trainer begint met de meest eenvoudige oefening: lopen met de bal in de hand. De nerds krijgen al direct een verrassing van formaat. Ze moeten direct een match spelen…tegen een vrouwenelftal! Verlies zou een grote schande zijn.

    F.C. De Nerds Fcnerds-5

    Ik kijk zeker en vast, waarschijnlijk zelfs vanop café omdat er iemand meedoet dat ik ken... dat heel 't café kent :D
    Letten op Dirk Vandenberk dus vanavond
    avatar
    Turbohao


    Man
    Aantal berichten : 22
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Oostende
    Werkgelegenheid/vrije tijd : militair,programmeren
    Humeur : happy
    Registration date : 05-02-08

    F.C. De Nerds Empty Re: F.C. De Nerds

    Bericht van Turbohao zo apr 27, 2008 10:07 pm

    ik zat op de gamebeurs met een paar vrienden
    ze liepen rond om deelnemers te vinden voor de serie
    wij goed aangeschoten hebben ons natuurlijk onmiddelijk ingeschreven
    helaas was niemand geselecteerd van ons
    ik ben de serie aan het volgen en die is best goed
    avatar
    Gast
    Gast


    F.C. De Nerds Empty Re: F.C. De Nerds

    Bericht van Gast wo jun 18, 2008 8:29 pm

    twas idd best lachen,spijtig dat het al gedaan was.in nederland was er een paar jaar geleden een gelijkaardig programma,fc ananas genaamd.als apotheose mochten zij het opnemen tegen een selectie oud voetballers van mijn allergeliefde feyenoord op de open dag van mijn club in de kuip.kdenk dat het 18-0 was maar daar ben ik niet zeker van.maar best wel lachen hoor

    Gesponsorde inhoud


    F.C. De Nerds Empty Re: F.C. De Nerds

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 12:31 am