BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    bodycult

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    bodycult Empty bodycult

    Bericht van hanne wo jun 18, 2008 1:13 am

    Wat vinden jullie van piercings en/of tatoo's

    Mss heb je er zelf wel eentje of zou je er wel eentje laten zetten.
    Zet maar al uw ervaringen erbij of vertel ons waarom je liever
    niet mee doet aan bodycultuur.


    Ikzelf heb enkel oorringen. In ieder oor twee gaatjes.
    Piercings vind ik mooi bij een aantal mensen, maar niet lang iedereen staat er even mooi mee.
    Een neuspiercing bij meisjes vind ik mooi, als het om een klein steentje gaat.
    Of wanneer je platte buik hebt, kan eentje in de navel ook wel mooi zijn.

    Spijtig genoeg zijn er ook mensen die overdrijven in piercings of die er hebben,
    maar er totaal niet mee staan (en 't klinkt wel wat cru, maar soms komt het dan zo marginaal over)
    Ik ken nog een jongen die ook een piercing heeft in de wenkbrauw en onderaan de lip, maar hij staat er mee, het straalt zelf wat klasse uit.
    nuja da's een uitzondering want wenkbrauwpierings vind ik eigenlijk NOT DONE,
    idem voor tongpiercings. Dat laatste is zelfs niet eens goed. Je riskeert tongverlamming en 't kan zelfs metaalstoffen in je mond vrijgeven die zeer slecht is voor uw tanden.
    En ik heb dan ook zo de indruk dat het niet eens erom gaat, of het nu mooi is of niet.
    Neen, iemand die een piercing in de tong heeft, vindt zichzelf stoer omdat hij 't heeft gedurfd! Allez, dat heb ik toch al dikwijls zo ervaren Rolling Eyes

    Tattoo's vind ik zelf wel mooi, zolang het niet al te groot is.
    Ik ben zelf aan't overwegen om ook eentje te nemen, maar ik wacht liever af
    zodat ik het niet te impulsief laat doen.
    Ik zou dan een dolfijntje nemen die dan over een ying-yang tekentje lig! Razz

    Tribals zijn ook heel populair maar zelf vind ik het echt niet mooi Rolling Eyes
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    bodycult Empty Re: bodycult

    Bericht van Squally wo jun 18, 2008 10:29 am

    Ik heb zelf geen piercings of tattoos staan. Ik hen het wel een tijdje overwogen om een tattoo te zetten, ik wist al de plaats, maar het moest iets met betekenis zijn en wou erover nadenken. Ondertussen is het idee in de diepvries gestoken. Misschien haal ik het er ooit nog uit, we zien wel, 't zal niet voor direct zijn in elk geval.

    Mijn vriendin heeft wel een tattoo, één of andere tribal op haar onderbeen. Voor ik haar kende heeft ze nog een neuspiercing gehad, maar die is weg.
    avatar
    Gast
    Gast


    bodycult Empty Re: bodycult

    Bericht van Gast wo jun 18, 2008 10:43 am

    ik heb 2 oorbellen,beide aan hetzelfste oor.
    verder heb ik op mijn bovenarm een wolf staan met een tribal,als teken van de vrijheid waar de wolf centraal voor staat.
    op mijn onderarm staat een grote F,van feyenoord,mijn favoriete voetbalclub.
    op mijn andere arm staan de namen van mijn zoon en dochter en hun geboorte datum en op mijn borstkas staat de naam van men ex vrouw maar daar laat ik iets over zetten vanaf mijn portefeuille het toelaat
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    bodycult Empty Re: bodycult

    Bericht van Melleke wo jun 18, 2008 1:47 pm

    Heb gewoon Piercing in men beide oren, vroeger had ik nog eentje door men kraakbeen van men oor ma die is er al heel lang uit, Tattoos heb ik niet, en als ik ooit iets zet dan is het niet iets dat^populair is of erg gevraagd, dan kies ik iets dat NIEMAND anders heeft :) en op een plaats dat ik alleen weet dat hij er is,
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    bodycult Empty Re: bodycult

    Bericht van hanne za jun 21, 2008 12:34 am

    Squally schreef:
    Mijn vriendin heeft wel een tattoo, één of andere tribal op haar onderbeen. Voor ik haar kende heeft ze nog een neuspiercing gehad, maar die is weg.


    Spijtig, want ik denk wel dat Sofie nog zou staan met een neuspiercing!

    Gesponsorde inhoud


    bodycult Empty Re: bodycult

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 11:15 am