Wat vinden jullie van piercings en/of tatoo's
Mss heb je er zelf wel eentje of zou je er wel eentje laten zetten.
Zet maar al uw ervaringen erbij of vertel ons waarom je liever
niet mee doet aan bodycultuur.
Ikzelf heb enkel oorringen. In ieder oor twee gaatjes.
Piercings vind ik mooi bij een aantal mensen, maar niet lang iedereen staat er even mooi mee.
Een neuspiercing bij meisjes vind ik mooi, als het om een klein steentje gaat.
Of wanneer je platte buik hebt, kan eentje in de navel ook wel mooi zijn.
Spijtig genoeg zijn er ook mensen die overdrijven in piercings of die er hebben,
maar er totaal niet mee staan (en 't klinkt wel wat cru, maar soms komt het dan zo marginaal over)
Ik ken nog een jongen die ook een piercing heeft in de wenkbrauw en onderaan de lip, maar hij staat er mee, het straalt zelf wat klasse uit.
nuja da's een uitzondering want wenkbrauwpierings vind ik eigenlijk NOT DONE,
idem voor tongpiercings. Dat laatste is zelfs niet eens goed. Je riskeert tongverlamming en 't kan zelfs metaalstoffen in je mond vrijgeven die zeer slecht is voor uw tanden.
En ik heb dan ook zo de indruk dat het niet eens erom gaat, of het nu mooi is of niet.
Neen, iemand die een piercing in de tong heeft, vindt zichzelf stoer omdat hij 't heeft gedurfd! Allez, dat heb ik toch al dikwijls zo ervaren
Tattoo's vind ik zelf wel mooi, zolang het niet al te groot is.
Ik ben zelf aan't overwegen om ook eentje te nemen, maar ik wacht liever af
zodat ik het niet te impulsief laat doen.
Ik zou dan een dolfijntje nemen die dan over een ying-yang tekentje lig!
Tribals zijn ook heel populair maar zelf vind ik het echt niet mooi
Mss heb je er zelf wel eentje of zou je er wel eentje laten zetten.
Zet maar al uw ervaringen erbij of vertel ons waarom je liever
niet mee doet aan bodycultuur.
Ikzelf heb enkel oorringen. In ieder oor twee gaatjes.
Piercings vind ik mooi bij een aantal mensen, maar niet lang iedereen staat er even mooi mee.
Een neuspiercing bij meisjes vind ik mooi, als het om een klein steentje gaat.
Of wanneer je platte buik hebt, kan eentje in de navel ook wel mooi zijn.
Spijtig genoeg zijn er ook mensen die overdrijven in piercings of die er hebben,
maar er totaal niet mee staan (en 't klinkt wel wat cru, maar soms komt het dan zo marginaal over)
Ik ken nog een jongen die ook een piercing heeft in de wenkbrauw en onderaan de lip, maar hij staat er mee, het straalt zelf wat klasse uit.
nuja da's een uitzondering want wenkbrauwpierings vind ik eigenlijk NOT DONE,
idem voor tongpiercings. Dat laatste is zelfs niet eens goed. Je riskeert tongverlamming en 't kan zelfs metaalstoffen in je mond vrijgeven die zeer slecht is voor uw tanden.
En ik heb dan ook zo de indruk dat het niet eens erom gaat, of het nu mooi is of niet.
Neen, iemand die een piercing in de tong heeft, vindt zichzelf stoer omdat hij 't heeft gedurfd! Allez, dat heb ik toch al dikwijls zo ervaren
Tattoo's vind ik zelf wel mooi, zolang het niet al te groot is.
Ik ben zelf aan't overwegen om ook eentje te nemen, maar ik wacht liever af
zodat ik het niet te impulsief laat doen.
Ik zou dan een dolfijntje nemen die dan over een ying-yang tekentje lig!
Tribals zijn ook heel populair maar zelf vind ik het echt niet mooi