BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?

    Enquête

    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?

    [ 3 ]
    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Bar_left100%Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Bar_right [100%] 
    [ 0 ]
    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Bar_left0%Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Bar_right [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 3
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Empty Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?

    Bericht van Melleke ma aug 11, 2008 1:10 pm

    Tijdens de zomermaanden slaan de televisiezenders ons om de oren met allerlei herhalingen.

    Wat vind jij hiervan? Zou je ook tijdens de zomermaanden graag een volwaardig televisieaanbod hebben of stoort het je niet echt omdat je toch minder tv kijkt in de zomer? Laat het ons weten via onze poll!

    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?
    avatar
    Gast
    Gast


    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Empty Re: Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 1:15 pm

    je geraakt gewoon uitgekeken op die tv.alles heb ik al meerdere malen gezien.
    nu hier en daar is er wel een komische serie en een sf serie die ik wel zo met de regelmaat nog volg want soms zie je toch nog afleveringen die je ik gemist heb en het blijft soms wel lachen geblazen maar het is echt hoog tijd voor een compleet nieuw tv aanbod.
    kijk maar naar het succes van sara.het was iets nieuw en voila,mensen kijken ernaar(natuurlijk ook omdat het wel echt de moeite was natuurlijk he)
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Empty Re: Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?

    Bericht van Squally ma aug 11, 2008 5:35 pm

    't valt allemaal te bezien, ik denk dat er niemand zich ergert aan de herhalingen van The Simpsons maar dat iedereen zijn schoen naar de tv kan gooien als ze F.C. De Kampioenen nog maar eens heruitzenden
    avatar
    Gast
    Gast


    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Empty Re: Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 5:57 pm

    Squally schreef:'t valt allemaal te bezien, ik denk dat er niemand zich ergert aan de herhalingen van The Simpsons maar dat iedereen zijn schoen naar de tv kan gooien als ze F.C. De Kampioenen nog maar eens heruitzenden
    Daar sla je de nagel helemaal op de kop.
    ik ben,ook dankzij men kinderen en vaste kijker van de simpsons(als ik het niet vergeet) en lach mezelf soms nog altijd kreupel met die gele,sociaal aparte familie.
    ook mijn serie op vt4 word veelvuldig herhaald en dan heb ik het over according to jim maar ook dat blijft me bouwen net als de eindeloze herhalingen van stargate sg1 op 2BE.

    als ik dan zoals je zegt naar de kampioenen kijk dan heb ik echt soms moeite om nog echt te lachen
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Empty Re: Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?

    Bericht van Melleke ma aug 11, 2008 8:43 pm

    the simpsons interesseren me niets meer, sedert ze da herhalen zap ik direct weg

    Gesponsorde inhoud


    Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden? Empty Re: Storen de vele herhalingen je tijdens de zomermaanden?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:00 pm