BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    twijfels vanwege een kind

    avatar
    Gast
    Gast


    twijfels vanwege een kind Empty twijfels vanwege een kind

    Bericht van Gast do aug 14, 2008 8:45 am

    stel,je bent 30 en je hebt een kind(voor diegene die geen kinderen hebben dan he)en je leert iemand kennen.het klikt fantastisch en je word o zo verliefd op die persoon maar die persoon is nog maar 21 en het schrikt hem/haar af dat je een kind hebt.schrik om te veel van zijn jeugdjaren te missen als hij zich in een relatie zou storten waarin hij ook met een kind rekening zal moeten houden.
    wat doe je?probeer je uw geliefde te overtuigen om toch die stap te zetten of zeg je van,"als je men kind ni kan aanvaarden dan hoeft het niet"
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    twijfels vanwege een kind Empty Re: twijfels vanwege een kind

    Bericht van Melleke do aug 14, 2008 12:27 pm

    Ik zou eens goed praten met die persoon, en als hij zeker van zen stuk is dan zeg ik vaarwel ! Of we blijven gewoon vrienden zonder meer ... als ik een alleenstaande moeder zou zijn, zouden men kinderen voorgaan en als die persoon da nie aanvaarden kan ,dan ist BYE BYE
    avatar
    Gast
    Gast


    twijfels vanwege een kind Empty Re: twijfels vanwege een kind

    Bericht van Gast do aug 14, 2008 2:16 pm

    een relatie kan niet lukken als die ene persoon niet zeker weet of hij/zij wel een kind aankan.natuurlijk kan die persoon het wel proberen maar is dat dan wel verstandig?tenslotte bestaat dan de kans dat de gevoelens sterker worden en als da, blijkt dat het kind toch een struikelblok blijft dan is een breuk eens zo erg

    Gesponsorde inhoud


    twijfels vanwege een kind Empty Re: twijfels vanwege een kind

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 15, 2024 10:39 am