BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    mijn lief haat mijn beste vriend

    avatar
    Gast
    Gast


    mijn lief haat mijn beste vriend Empty mijn lief haat mijn beste vriend

    Bericht van Gast ma aug 25, 2008 5:01 pm

    stel nu,je partner kan het niet vinden met je allerbeste vriend(in)!
    er is zelfs sprake van echte haatgevoelens.
    hoe ga je daarmee om?
    ga je uw beste vriend(in) minder zien of smsen of bellen om je partner tevreden te stellen of maak je echt duidelijk dat je uw vriendschap niet laat vallen en dat je partner er maar mee moet leren leven?
    is een vriendschap in zo een geval niet gedoemd om te verwateren?
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    mijn lief haat mijn beste vriend Empty Re: mijn lief haat mijn beste vriend

    Bericht van hanne ma aug 25, 2008 10:44 pm

    Lord Scorpio schreef:stel nu,je partner kan het niet vinden met je allerbeste vriend(in)!
    er is zelfs sprake van echte haatgevoelens.
    hoe ga je daarmee om?
    ga je uw beste vriend(in) minder zien of smsen of bellen om je partner tevreden te stellen of maak je echt duidelijk dat je uw vriendschap niet laat vallen en dat je partner er maar mee moet leren leven?
    is een vriendschap in zo een geval niet gedoemd om te verwateren?

    hmm, het lijkt me wel logisch dat je niet met iedereen even goed kan opschieten. Als dat het geval is tussen je partner en je vrienden, is dat idd wel pech. Maar als dat goeie vrienden zijn, hebben ze toch ook respect voor je keuze en gunnen ze je je partner, ondanks het tussen hen mss niet al te best botert. Je kunt mss es met hen alleen afspreken. En als partner moet je zeker de vrienden van je lief respecteren. je wilt toch je vriend/in gelukkig zien?

    Ik heb ook een vriendin en in de tijd dat ze met haar ex samen was, klikte het ook niet tussen mij en hem. Maar we waren allebei wel wel volwassen genoeg om elkaar gewoon met rust te laten en ook uit respect voor het meisje zelf.
    avatar
    Gast
    Gast


    mijn lief haat mijn beste vriend Empty Re: mijn lief haat mijn beste vriend

    Bericht van Gast di aug 26, 2008 9:05 am

    ik heb 2 vriendinnen die me in het hartje zitten.
    1 van hen was tot voor kort terug samen met haar ex en die heeft een ongelooflijke hekel aan mij(reden:ik heb haar in den tijd afgepakt van hem dus mss ergens wel te begrijpen).daardoor was het heel moeilijk om elkaar buiten het werk te zien of om veel te smsen ofzo vanwege mogelijke reakties.alleen op het werk(we zijn collega's ook)hadden we ontzettend veel fun.
    nu is het gedaan tussen die twee en ergens merk ik toch wel dat verschil.nu,door recent gebeurde dingen spreken we nu ook nog ni af buiten het werk enzo hoor.veel gebeurd en er moet het één en ander terug opgebouwd worden maar toch merk ik het verschil al enigzins.
    het is niet gemakkelijk als het lief van je hartsvriendin je niet kan luchten en zelfs haatgevoelens heeft
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    mijn lief haat mijn beste vriend Empty Re: mijn lief haat mijn beste vriend

    Bericht van hanne di aug 26, 2008 7:18 pm

    Lord Scorpio schreef:ik heb 2 vriendinnen die me in het hartje zitten.
    1 van hen was tot voor kort terug samen met haar ex en die heeft een ongelooflijke hekel aan mij(reden:ik heb haar in den tijd afgepakt van hem dus mss ergens wel te begrijpen).daardoor was het heel moeilijk om elkaar buiten het werk te zien of om veel te smsen ofzo vanwege mogelijke reakties.alleen op het werk(we zijn collega's ook)hadden we ontzettend veel fun.
    nu is het gedaan tussen die twee en ergens merk ik toch wel dat verschil.nu,door recent gebeurde dingen spreken we nu ook nog ni af buiten het werk enzo hoor.veel gebeurd en er moet het één en ander terug opgebouwd worden maar toch merk ik het verschil al enigzins.
    het is niet gemakkelijk als het lief van je hartsvriendin je niet kan luchten en zelfs haatgevoelens heeft


    mja maar als er dan exen in het spel zitten, is dat dan direct een heel ander verhaal hé. Ik kan begrijpen dat er haatgevoelens aan te pas komen wanneer je ex ineens met een nieuw lief komt aandraven. Zeker als jij er zelf nog gevoelens voor hebt. Het beste is dan ook om afstand te nemen. De persoon zelf (of je ex) moet er toch ook begrip voor kunnen opbrengen dat jij en die ex niet de beste vriendjes zullen worden.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    mijn lief haat mijn beste vriend Empty Re: mijn lief haat mijn beste vriend

    Bericht van Melleke wo sep 10, 2008 3:24 pm

    JA das een moeilijken !! Heb het ook al meegemaakt, maar men vriend deed er vriendelijk tegen voor mij, alé vriendelijk in de zin van " goeiedag " ,en da wast, ma uiteindelijk hebben ze het zelf naar de kloten geholpen door allemaal leugens over hem rond te spreiden, en ze dachten dat ik daar in ging vallen !!

    Dus altijd opletten als je in zo een situatie zit, komt negen kansen op de tien nooit nie goed, alsma stress
    avatar
    Gast
    Gast


    mijn lief haat mijn beste vriend Empty Re: mijn lief haat mijn beste vriend

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 3:45 pm

    ik maak dit al bijna twee jaar mee op en af en het is echt rot.
    de ene leugen na de andere word verteld,door hem,door haar,door mij zelf ook,dat geef ik toe.
    hij om mij kwijt te raken,ik om hem kwijt te raken en zij om ons allebei niet kwijt te raken maar dat draait dan weer verkeerd uit soms

    Gesponsorde inhoud


    mijn lief haat mijn beste vriend Empty Re: mijn lief haat mijn beste vriend

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 8:24 pm