BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Haat...

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Haat... Empty Haat...

    Bericht van Melleke wo jul 02, 2008 3:25 am

    Heb je dat soms ook niet, dat je een grote haat naar iets of iemand hebt ?? Dat je er soms van wakker ligt ??
    Dat hij of zij, of iets u zo iets heel erg hebben aangedaan dat je er soms wakker van ligt ??

    Kan jij die haat van je afzetten of leef je daar mee verder tot je het gewoon vergeet ??? scratch
    avatar
    Gast
    Gast


    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van Gast wo jul 02, 2008 9:30 am

    soms hangt het er gewoon vanaf wat de reden is van het haten of je dat van je af kan zetten of niet.nu,ik ben iemand beginnen haten,iemand waar ik daarvoor heel veel van hield.die persoon heeft mij zo zwaar gekwetst en zo lang(minstens een 8 tal maanden voor zover ik al weet toch)belogen dat ik dat houden van heb omgezet in haat.ik walg van die persoon en tja,die haat van me afzetten dat kan pas wanneer zij en ik geen collega´s meer zijn,hopelijk duurt dat niet al te lang meer.maar de haat vergeten,nee,dat nooit meer.en door wat zij mij heeft aangedaan ben ik lelijke dingen gaan zeggen waardoor zij mij nu ook haat(ik denk trouwens dat da een beetje de reden is van deze vraag,omdat jullie het daarover heme gehad).vreemd toch,hoe sterke gevoelens zo plots kunnen worden omgezet in pure haat en walging.achteraf ontdek je dan ook bij jezelf dat je eigenlijk die persoon al vele langer uit je leven had moete gooien want er is zoveel stress van me afgevallen,er is zoveel meer rust in men leven gekomen en dat zal bij haar ook wel zo zijn.
    en jullie vragen zich mss af of het wel echt kan dat echt houden van zo plots kan verdwijnen?wel,ja,het kan,geloof me.de grens tussen houden van en haten ligt dichter bijeen dan vele mensen denken
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van Melleke wo jul 02, 2008 12:14 pm

    Nee het ging niet over dat zenne T, Ik heb ook een persoon die ik nooit meer wil zien, dermee mijn algemene vraag das alles, ws niets persoonlijks naar u gericht
    avatar
    Gast
    Gast


    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van Gast wo jul 02, 2008 4:16 pm

    a zo,tja het kon zijn he,gezien de situatie.ik hoop echt da ik niet te lang meer moet samenwerken met da mens.ik heb mss ook men fouten en ik heb ook eens gelogen maar zij liegt tege iedereen,ze heeft zelfs al tege eric gelogen,ppppppfffff,kga er over zwijgen want elke keer dak aan da mens denk draait men maag om
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van crazy women wo jul 02, 2008 4:26 pm

    je zult toch nog met mij moeten samenwerken of je nu wilt of ni
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van hanne wo jul 02, 2008 6:02 pm

    Haat is je verzetten tegen iets waar je niet kan mee omgaan.
    Dat creëert zich voornamelijk als iemand waarvan je veel houdt en vertrouwt,
    je kwetst. Ze zeggen niet voor niets: "liefde en haat liggen dicht bij elkaar" want dat is ook zo! Er zullen wel mensen zijn die je gewoon niet liggen, maar daar zul je niet van wakker liggen. Je kunt onmogelijk met iedereen even goed opschieten maar daarom heb je nog geen haat ontwikkeld tegenover die persoon.

    Ik ken ook mensen die ik verafschuw door hun karakter of bepaalde gedragingen maar
    verder kunnen die mensen me eigenlijk niks schelen. Er is trouwens niemand die ik echt haat.
    Ik heb in't verleden wel al eens een vriendin gehad waarvan ik dacht dat ze dat wel zou blijven voor altijd, maar door een fout zowel bij mezelf als bij haar, is er ruzie van gekomen. Eigenlijk is het een groot woord want als we elkaar tegenkomen, negeren we elkaar. Ik heb altijd gezegd dát als zij moeite zou doen om't bij te leggen, ik daartoe bereid zou zijn, maar 't mag niet van mijn kant alleen komen.
    Het is er nog niet van gekomen en 't zal er ook wellicht niet van komen, het is ondertussen al zo'n drie jaar bezig en we hebben elk ons eigen leven. Ik heb andere mensen leren kennen en zij vast ook wel. Beste vriendinnen zouden we ook niet meer kunnen worden.
    avatar
    Gast
    Gast


    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van Gast wo jul 02, 2008 6:05 pm

    samenwerken?da zien we dan nog wel
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van crazy women wo jul 02, 2008 6:41 pm

    ja samenwerke jij moet es leren werk en prive apart te houde en niet zo kinderachtig en hopeloos doen en das het laatste wat ik aan jou nog vuilmaak het enigste waar jij mij nog over hoort zal over het werk zen meer ni
    avatar
    Gast
    Gast


    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van Gast wo jul 02, 2008 6:44 pm

    ze zal is iet zeggen.
    wie was er bezig van weg te gaan omda ze niet meer met me kon samenwerken?
    wie vroeg er of werken in wibra veel verdiende omda je weg wou vanwege mij?
    kom dus bij mij niet af van werk en prive gescheiden te houden he
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van hanne wo jul 02, 2008 6:52 pm

    Adem diep in en uit. Doe dit 10 keer en je zult voelen dat je veel rustiger wordt Razz

    Deze topic mag dan wel gaan over "haat" maar daarom moet je andere forumgangers niet gaan haten hé.
    Razz Indien dat wel zo is, dan is zoiets privé en hou je dat best ook privé.
    Wij hebben daar eigenlijk niet mee te maken! wink


    Merci
    avatar
    Gast
    Gast


    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van Gast wo jul 02, 2008 6:53 pm

    je hebt gelijk hanne,ik heb men hart gelucht en zij heeft erop gereageerd.dit was niet de plaats daarvoor.
    mijn excuses embarassed

    Gesponsorde inhoud


    Haat... Empty Re: Haat...

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 5:00 am