BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Wijmeersch gooit bewijsmateriaal op tafel

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Wijmeersch gooit bewijsmateriaal op tafel Empty Wijmeersch gooit bewijsmateriaal op tafel

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 5:26 pm

    Erik Wijmeersch reageert 'met verbijstering' op de aantijgingen van Renno Roelandt zondag in De Zevende Dag. Roelandt beweerde er dat de hele zaak zou zijn opgezet door journalist Maarten Michielsens van Het Laatste Nieuws. De ex-sprinter gooit in een perscommunique zijn troeven op tafel: de bewuste tapes met gesprekken tussen hem en Renno Roelandt.'De beschuldigingen aan het adres van de heer Michielssens (journalist bij Het Laatste Nieuws red.) zijn lachwekkend,' aldus Wijmeersch. 'Ze dienen enkel om de aandacht af te leiden van de kern van de zaak, zijnde dat Renno Roelandt mij groeihormoon heeft aangeraden. De waarheid is dat de geluidsbanden niet werden afgespeeld op de persconferentie op advies van mijn raadslieden. De heer Michielssens had daar uiteraard geen enkele zeggenschap in.'

    'De geluidsopnames waarvan sprake, werden door mezelf opgenomen. Geen enkele journalist had daar enige inspraak in of toezicht op. Het enige doel van het opnemen van de gesprekken met de heer Roelandt, ligt in de bescherming van mijn geloofwaardigheid. Het was namelijk te verwachten dat de heer Roelandt alle aantijgingen zou ontkennen.'

    De heer Roelandt stelt dat er op de 'tapes' niets staat dat hem te verwijten valt. Ik heb geen zin om te verzanden in een welles/nietes-spelletje. Hieronder en in bijlage laat ik u twee fragmenten (transcriptie + geluid) waarin de heer Roelandt uitspraken doet die bijzonder laakbaar zijn voor een zogenaamde dopingjager.

      Het is nu zo mei 12, 2024 1:21 am